Sedut Jerawat Guna Picagari !

Picagari pun boleh guna untuk sedut jerawat? Gila kentang lah mamat ni buat aktiviti berfaedah untuk diri sendiri. Aku kagum dengan gaya mamat ni yang tabah menyedut nanah jerawat dia guna picagari je. Aku rasa orang lain tak buat menda-menda macam ni. Kalau dah boring sangat dengan jerawat tuh orang picit je,bukan vakuum!

Tak payah picit jerawat lagi lepas ni. Kalau korang stylo, korang sedut je jerawat yang bernanah tu guna picagari macam mamat ni buat. Hahahaa...


Amacam geng? Ada beran ke nak sedut jerawat guna picagari? Tak payah picit jerawat, nanti berlobang-lobang plak muke korang tuhhh. Pergi amik picagari sekarang gak ! P/s : Kalau aku buat menda ni sure meleleh leleh air mata syahdu aku...hik hik !

Comments

  1. oh no!!! tengok dah berdarah dah tu...sakit ohhhh! kalau picit kejap jek settle..


    Thank You NUFFNANG for cheque No 5 !

    ReplyDelete
  2. euuu geli mak! mimpi ngeri lah aku malam ni.. >.< kat kedai ade lah jual alat pecahkan jerawat.. rm10.. :P tapi bukan picagari laa.. sakit ouh!

    ReplyDelete
  3. ini namanya bekam jerawat.... hahahaa.... aku cucuk guna pen jerk.... lagi besh... legaaaa.. pen xde dakwat la...

    ReplyDelete

Post a Comment