Tuesday, June 08, 2010

Blogger Bertunang : Tahniah Remy Si Budak Hutan Kerana Dah Mengakhiri Zaman Buaya!

Curik gambar ko kat facebook jap. Jangan sekeh aku okeh.

Woah, kawan blogger aku sorang ni dah bertunang dah akhirnya!  So sesiapa yang ade hati nak ngorat Abang Rem kita tuh hapuskan je la niat tu ye sebab dia ni bakal menamatkan zaman buaya dia hujung tahun ni. Maka, kehilanganlah seorang buaya di Sabah negeri di bawah bayu...ish ish ish.

Tahniah Remy. Impian ko nak carik teman yang ala-ala korean tu termakbul jugak akhirnya...Hihihii...Aku doakan semoga hubungan kau dengan si dia kekal bahagia selama-lamanya. Semoga urusan dan perjalanan menuju ke jinjang pelamin tu dipermudahkan dan berjalan dengan lancar...

Kepada si tunang Remy, hehehe..anda begitu bertuah lah orangnye. Sebab si remy ni anak yang baik dan soleh gitu...Dulu-dulu masa jumpa si Remy ni, beliau seorang yang cool dan cute. Hah tak percaya? Tak percaya sudah...

"Ibu ibu bapak bapak punya anak. Bilang-bilang aku aku yang tengah malu. Sama teman-temanku. Karna cuma diriku yang tak laku-laku..." Ni aku nyanyi untuk diri sendiri ahhh...hahaha.


Photobucket
 

Designed by Alieff Artwork