Friday, June 25, 2010

Anak Yang Kejam : Menipu Mak Sendiri Berdosa Besar , Tak Cium Bau Syurga Tu !

Menipu untuk selamatkan diri daripada kena membebel?

Ape aku nak buat ni, tengah-tengah aku syok layan masak air kat dapur...tibe-tibe cerek letrik tu meragam la plak ! Aduuusssh, nak bagitau kat mak aku ke tak ni? Ke nak selamatkan diri jer? Tension betul lah...
  • tuduh ain (kakak aku) yang rosakkan
  • buat tak tahu sampai esok , biar mak yang dapat tahu sendiri
  • esok bangun tengah hari sikit bila bangun buat macam tak tahu ape-ape
  • bagitahu perkara sebenar, sumbangkan sedikit duit untuk beli cerek baru
  • ahhhh mane boleh , aku takde duit (kedekut giler) !!! Aku pasrah, chow !

 

Designed by Alieff Artwork