Weeave Contest : Jom Rebut Macbook, Xbox & Blackberry Ramai - Ramai!


Korang nak menang Macbook , Xbox , atau Blackberry ? Aku nak mencuba, aku harap korang ambil lah peluang ni untuk cuba nasib jugak. Mana tahu, rezeki korang...dapat pulak sebijik Xbox...bolehlah aku datang rumah korang main game Mario Bross sama-sama. 

Kalau aku diberi pilihan, aku nak sebijik Macbook. Sebab laptop aku ni dah daif sangat dah...battery pun hilang. Hidup dia bergantung dengan alat bantuan pernafasan elektrik jer. Sedih weh.

Cara untuk join contest Weeave ?
  • Join contest Weeave.
  • Type nama korang.
  • Type email korang.
  • Type Ic korang
  • Type nombo phone korang
Cara untuk menang Contest Weeave ? 
    • Korang akan diberi link persendirian.
    • Korang cuma perlu promote link yang diberi.
    • Promote link melalui blog, facebook, twitter, mana-mana je korang suka.
    • Korang boleh tengok carta terkini di sini, siapa dapat tangga teratas boleh menang.

    Semoga berjaya weh ! Jom berjuang !



    Comments

    Post a Comment