Sunday, April 08, 2012

Kopi Campur Oat ! ;-(

 Saje nak imbas kembali kenangan masa tahun 2010...huhu..mamai !

Jangan diskriminasikan yang hitam legam...


Yang hitam tu lah yang manis,...nape tak caya ke?


Kalau tak percaya, korang leh rasa dulu air spesel nih!


Geram berbaur sedih...ish ish ish, ape dah jadi dengan makanan kegemaran aku nih. Di siang hari pun aku boleh mamai buat benda-benda tak senonoh...

Aku ingatkan aku tengah bancuh milo dengan oat, rupa-rupanya aku bancuh kopi dengan oat ! Bekas dua-dua perisa tu dah la same, warna pun lebih kurang same! Yakeees ! 

Ade tak orang yang sudi nak rasa kopi campur oat nih? Kalau korang nak gak, korang memang berani tahap gila. Haha..aku buang terus dalam longkang tau tak ;p





Photobucket
 

Designed by Alieff Artwork