Tips Cara Menjadi Seorang Cikgu Cun & Fabulous ! Be The One !


Entri Khas : Kalau aku jadi Cikgu Zara...
Link Referrer : Diri aku sendiri.

  • Kalau aku adalah Cikgu Zara, aku akan kumpul duit banyak-banyak untuk beli kereta sendiri. Tapi kereta pilihan aku mestilah kereta Vios sebab sesuai dengan karier aku sebagai cikgu sekolah menengah yang masih single dan banyak duit.
  • Kalau aku adalah Cikgu Zara, aku akan beli insuran nyawa sebagai persiapan untuk hari mati aku sebab zaman sekarang ni budak-budak sekolah menangah dah advance. Kes letupkan tayar guru tu dah jadi perkara biasa dah...budak-budak sekolah menengah zaman sekarang ni standard nak bunuh cikgu je.
  • Kalau aku adalah Cikgu Zara, setiap akhir bulan aku nak melayan diri sendiri dengan pergi Spa atau Facial. Haih...duit gaji dah masuk...takkan tak boleh pergi Spa atau Facial kot kan. Mestilah nak bagi hadiah yang berkualiti untuk diri sendiri. 
  • Kalau aku adalah Cikgu Zara aku akan belajar dress up and make up supaya aku jadik cikgu yang cun dan fabulous! Serlahkan keanggunan dan kejelitaan ku sebagai seorang cikgu dan blogger yang mantap debomb!  
  • Kalau aku adalah Cikgu Zara, aku akan cari pakwe spare part banyak-banyak dan enjoy sebelum tamat waktu bujang. Life kena enjoy lah zara, peduli kan kata orang "bila mau kawen" tuh...
  • Kalau aku adalah Cikgu Zara, aku akan beli domain secepat mungkin sebab tiada lagi alamat shafaza-zara tu. Dan nama alamat yang terbaru aku akan letak www.zara.com lebih mudah dan senang kan. Mesra pengguna gitu u oolls!
  • Kalau aku adalah Cikgu Zara, aku akan terbitkan Karya Agung beliau Legasi Cinta Alisia dan terbitkan buku. Aku akan promote dan buat macam-macam iklan untuk lariskan buku tu. Boleh jadi jutawan !
 Chow!

Comments

  1. Noted!

    1. Aku nak beli MyVi je~ hahaha~

    2. Dah beli dah~ aku guna etiQa & satu lagi bawah koperasi guru~

    3. Belum sempat lagi yang ni~ T___T buat sendiri aci tak? =p

    4. Tak cukup cun ke aku skang? kih3~

    5. Eh, ni cam dah ada~muahaha~

    6. Aiyark~belum cukup duit~eh, boleh re-direct ke?

    7. walalala~ aku punya impian ni~ aiceh~

    ReplyDelete
  2. moga2 tercapai lah hajat mu itu wahai incik zara oii..hik3

    ReplyDelete
  3. salam..
    bahaya gak jadi cikgu ni yek?
    ada yang mati keta meletup tak?
    he he he..

    ReplyDelete
  4. kalau jadi cikgu kena beli baju kalis peluru takut kena tembak dgn anak murid haha

    ReplyDelete

Post a Comment