Teknik SEO Cara Meningkatkan Trafik : Keyword Hangat Memalukan & Tidak Berkesan ?

Seriously, aku cakap keyword yang keluar dekat crawlers nuffnang memang memalukan aku sebagai blog owner. Memang selalu aku buat keyword panas, tapi takde lah niat lain. Tajuk mesti nak panas, isi aku biasa je lah kan...itupun bagi orang yang selalu jenguk blog aku lah. 

Sepatutnya aku nak jadikan keyword hangat blog ni keyword Pendidikan Khas...tapi susah lak nak dapat. Mungkin inilah yang dikatakan kesilapan teknik SEO kot...Huhu...Keyword panas yang aku dapat selalunya pasal... Argh... Korang tengoklah sendiri k...Malu nak cerita, tapi ni ha aku bukak pekung di dada ku ini...

Keyword hangat pagi ini sebelum pergi class...

Keyword hangat this week...

Keyword hangat last week...


Keyword hangat last month...

Lepas ni, aku rasa aku nak banyakkan post berkenaan Pendidikan Khas, Ilmu Agama, Resepi Masakan atau benda-benda yang lebih bermanfaat. Hihi...Tapi berjaya gak aku ppopularkan nama Lisa Surihani dengan Fahrin Ahmad dalam blog aku ni.

Dekat sini, ada beberapa blog yang sentiasa memberi inspirasi untuk aku tulis benda bermanfaat...Blog Ariey Si Sifu Mithali, Blog Budak Hutan Si Pecinta Alam, Blog Hana Tajima Si Pecinta Gaya Muslimah , Blog AJ Nismihan Si Suami Mithali , Blog Aki Is Autumn & Blog Farenova Si Penggemar Beri Tips dan banyak blog lagi...

Aku suka juga baca berkenaan tips kecantikan dan ilmu keagamaan. Thanks untuk blogger-blogger yang banyak share idea yang unik, kreatif dan bermanfaat.Chow !

Comments

  1. aku peminat setia blog AJ..
    =)

    ReplyDelete
  2. erk nak kena tgk blog dia org neh

    ReplyDelete
  3. lumut, heheh aku tau .. mmg salu nampak muke ko kat post Aj keh keh

    ReplyDelete
  4. pensel kontot, yup..silalah jelajah blog dorang..banyak tips dan ilmu berguna

    ReplyDelete
  5. adakah kita suda berkenalan???


    hrmmm.. aku suka blog ko ni. Aku budak baru, nak kena belajar banyak2 lebih lebih ag ni.. Kalau sudi, jadilah sifu aku yer.. hehe. Trimas trimas.

    ReplyDelete
  6. wahaha..teknik SEO kluar camni plak.
    macam2. smoga pasni jadi la plan lampu neon tu ye. wish u luck. =)

    ReplyDelete
  7. so far keyword aku blom ada yg hangat and sensasi..maknenye entry2 aku sume baik2 la eh..ngee~ =p.

    ReplyDelete
  8. Tade pun keywords hangat2 cam kaw..hehehe

    ReplyDelete
  9. sophie, huhu hbs tu keyword ko pasal pe weh ahahahah




    yana, boleh je kalau nak main keyword..tapi kene salu mention kat post baru kuar kat google

    ReplyDelete

Post a Comment