A Song For A Blogger Named Silampuneon : Thanks Zek Zaidi, I Cant Stop Giggling!

Teruja ; ) Walaupun rasa nak masuk Project Alpha Nuffnang tak jadi, tapi hati aku terubat dah bila dengar lagu Silampuneon yang dinyanyikan oleh Zek Zaidi, kawan aku sorang ni. 

Thanks a lot eh, Zek...aku terhibur gila macam nak tergolek bila tengok ko petik gitar sambil nyanyi blog aku "Macam-Macam Ada". Rasa macam kedai runcit je blog aku ni. Hehe ...

Alunan suara Zek Zaidi petik gitar untuk Silampuneon !

Sabar, sabar...aku tahu korang memang nak tahu lirik lagu tema blog aku ni kan. Setelah aku sendiri menghayati lagu ni dengan penuh gelak tawa, aku pun tulis la lirik Lagu Nurul Silampuneon ni...


Nurul,
Engkau juga dikenali sebagai Silampuneon...
Nurul,
Kau gemar menaip blog mu itu...
Bermacam-macam ada di dalamnya,
Sungguh tertarik kami yang membacanya,
Oh gembira...
Nurul,
Jangan kau berhenti menjadi blogger yang sejati...
"Habis dah"


So macamana geng, terhibur tak ? Walaupun Ahren Baesler (eleh mamat ni sombong konon) tak petik gitar untuk aku...tapi nasib baik Maharaja Meijing ada. Hehehe...Chow !

Comments

  1. hahah...suruh ah zek zaidi yang buat cewahh ;)

    ReplyDelete
  2. ahaks..spesel dedikasi tu ~_^
    best gak wok

    ReplyDelete
  3. remy, hehehe..ko lak bile nak buat tok aku rem! hihi

    ReplyDelete
  4. waa...sweet2~~
    misslola jelez...hihii:D

    ReplyDelete
  5. lola, hehehe jgn aa jeles syg!meh aku nyanyikan burung kakak tua tok ko k..

    ReplyDelete
  6. Che Neo ~ bulan JUN ni bleh..
    spesel edition...orait!

    akan email kamu ntuk maklumat lanjut...tungguuuuu

    ReplyDelete
  7. wah, ko ni remy .. ade2 je kejutan ko..aku kasik elektrik shock kat ko baru ko tau..haha selamat menuai padi rem.

    ReplyDelete

Post a Comment