Saturday, May 08, 2010

Sakit Jiwa : Tak Guna Kau Layan Orang Macam Raja Tapi Orang Layan Ko Macam Taik !



Kau idola , aku ni taik jer ?
Kau suka dia sebab dia bagus, berbakat., mempunyai idea yang bernas bila berkata-kata, ko jadikan dia idola kau. Tapi bila kau bercakap dengan dia, dia bagi ayat paling sinis, cakap kau ni lembap , loser dan tak guna.

Kau aku sayang , terima kasih pun takde ?
Kau sayang orang tu, ko bagi dia makan, bagi dia minum. Bagi dia pinjam duit kau, baju dan kasut kau. Kadang-kadang mee maggie dan aiskrim potong pon ko bagi pinjam. Tapi bila dah dapat ape yang dia nak, dia lupa nak cakap terima kasih!

Kau jadi kebanggaan, aku dipersetankan ? 
Kau puji dia depan semua orang, depan kawan-kawan, depan makcik pakcik, depan mak bapak, depan lecturer. Kau puji dia sebab kebaikan dan kelebihan yang dia ada, kau siap tutup busuk dan keburukan dia. Tapi dia sikit pun tak nampak kelebihan kau, dan rasa malu ada kawan macam kau. 

Vavi ! Eh...viva !

 

Designed by Alieff Artwork