Tuesday, May 25, 2010

Perkhemahan Pengakap Pendidikan Khas, Gajet Rak Pinggan Mangkuk.

Scout Camp 2010! 

Siapa nak beli rak pinggan mangkuk handmade ni ?  Harga boleh runding : RM1000.00 tunai.

Inilah dia gajet rak pinggan mangkuk yang telah siap dibina oleh group aku masa perkhemahan haritu. Budak-budak khas banyaknye melopong je tengok cikgu-cikgu yang buat gajet. Yela, bukan tahap diorang untuk buat gajet-gajet ni.

Owh btw, aku puas hati dengan dapur yang telah kitorang hasilkan ni walaupun dia nampak senget dan macam nak roboh dah. Tengok pon senget benget...mestilah tak menang! Haha!
 

Designed by Alieff Artwork