Perkemahan Pendidikan Khas : Murid Telan Lintah Hidup-Hidup Semasa Latihan Komando !? Part 4

 Scouts Camp 2010!

Ops ! Siapa yang kena simbah dengan air lumpur campur dengan lintah tu ? Ada yang tertelan lintah hidup hidup ke ? Berapa banyak gelen air lumpur yang korang telan tu ? Haha...kita tengok siapa yang kena !

Syabas kepada semua yang terlibat menjayakan sesi latihan komando masa perkhemahan haritu. Tak sangka murid-murid jadi hyperaktif bila diarahkan main lumpur dan telan lumpur. Hebat betul budak-budak aku nih...! Mantap !

Mandi lumpur, Simbah Lumpur, & Telan lintah hidup-hidup!

Sesi :Latihan Komando Kanak-kanak Khas

Budak-budak ni memang suka telan lumpur agaknya...happy semacam je aku tengok diorang ni...


Inilah kerja dua budak praktikal , asyik pedajal orang je ye...simbah lumpur dekat mangsa yang lalu lalang...!


Tengok tu...adeke patut dia buat simbahan kasih lumpur kat budak tu...tertelan berapa gelen agaknya...Haha...


Kelihatan mangsa tersebut begitu pasrah terhadap guru praktikal yang gedik tu...Haha...



Uh ahh Uh aku kena habiskan latihan ni, aku nak jadi komando !


Abah, Makkkk!! Aku tengah mandi lumpur ni, seronoknya boleh kutip lintah !


Cikgu, bontot aku rasa gatal lah...ade lintah masuk dalam seluar aku ni!! Tolonnnnng !

Syasha : Oh, do I look pretty in this picture...Oh I hate this...very dirty ueeww !

Saya nak jadi model lah cikgu...saya taknak jadi komando...janganlah simbah saya...


Yeah, habis gak sengsara mandi lumpur ni...lariiii sebelum kena simbah lagi !!


Nak kena gak ke masuk dalam tayar ni cikgu? Apehal lah leceh sangat latihan komando ni...ish!

O mak kaw, terpeleoot plak kaki mulus saya ni cikgu oi...cikgu janganlah tengok je...tak reti nak tolong ke? Hampeshh!


Takpelah, saya boleh buat sendiri! Huh...


Hahaha, macamana beb...nak lagi ke latihan komando ni?


Aha!! Cikgu praktikal tak buat latihan komando sekali ke? Jangan harappp! hahaha...


Chow, Selamat Hari Guru Cikgu Neon.

Comments

  1. ades. saje jek an. ahaha.

    neo!! selamat hari guru ekh. ;)

    teruskan perjuangan suci n mulia tu.

    muah!

    ReplyDelete
  2. neo u put on weight ke??

    atau gambar tu mcm membuat u put on weight =P

    ReplyDelete
  3. salam cikgu
    betul ke makan lintah
    tak bahaya ke?

    ReplyDelete
  4. ye la tu.. haha.. bayang lintah pun tak nampak..

    ReplyDelete
  5. mcm penderaan kanak-kanak jer.. hahaha.. pandai la.. cegu tak join skali.. slamat.. hik3...

    btw.. happy teacher's day!! (^^,)

    ReplyDelete
  6. tuh sape nak basuh baju budak2 yang da abes berlumpur tu? :P

    ReplyDelete
  7. cik neon, saya biskoot melapor diri untuk kem komando ini. bila saya blh stat training disini cik? (dgn gaya gagahnya..) :)

    p/s - arap2 xmakan lintah la ye. gulp.

    ReplyDelete
  8. pergh, Cikgu Aina tengah menyeksa anak2 muridnya... hahaha.. uiks, selamat hari cikgu... cikgu.

    ReplyDelete
  9. hahaha....

    kesian budak2 tue..
    abis mandi lumpur...

    ReplyDelete
  10. kenapa cikgu nyer baju bersih je..haha..kejam siot..

    ReplyDelete
  11. eiii...tajuk bikin panas btol la...tp sronok la,hehehe...biler la blh jaga perkhemahan lagi ek...posting pom blom,huhuhu

    ReplyDelete

Post a Comment