Wednesday, May 05, 2010

Mengantuk, Hujan, Pandu Laju Punca Kemalangan Maut - Wahai Blogger , Berhati-Hati Ketika Memandu

Ku jua tak sempat mengenali mu dengan lebih dekat...
Berhati-hati ketika memandu waktu hujan, kepada korang semua yang aku sayang...

Sayu dan sedih lagi bila baca paper metro tadi...Ajal tu tak berbau kan...bila mana Allah nak amik nyawa kita...Dia amik jer...Sebab tu lah, kita kena sentiasa beringat...lakukan amal selagi masih diberi peluang hidup. Arwah meninggal sebab tak dapat kawal kereta dia masa hujan...Kemudian kena rempuh pula dengan kereta Waja...

Jadikan peristiwa ni sebagai peringatan bagi semua pemandu kat jalan raya...pandu cermat ye, hati-hati bila bawa kereta terutamanya bila time hujan. Ingatlah orang yang tersayang. 

Kat sini aku nak pesan kat korang para bloggers semua...Kalau aku pergi satu hari nanti...aku pohon ampun pada korang semua kalau aku ada buat salah kat korang. Aku ni hamba Allah yang banyak kekurangan dan kelemahan. Maafkan aku ye, sepanjang perkenalan kita kat alam maya ni...

Aku sedih la...hurm...
 

Designed by Alieff Artwork