Thursday, August 12, 2010

MQA Punyer Pasal !





Ni bukan kes pecah rumah ke ape beb. Tapi sebenarnye ni kerja yang dah lama aku dengan geng-geng aku berhempas pulas siapkan pagi petang siang malam. Musim MQA datang menyerang tatkala kitorang tengah Final Sem nih...memang haru biru la jawabnye dik oi...

Bayangkanlah, semua nota zaman Tok Nenek tahun 2005 sampai nota tahun 2010 dia nak tengok! Memang kena korek dalam tong sampah balik la jawabnye kan...Kalau takat korek idung memang takkan dapat sampai bile-bile punyer...

Tak sia-sia aku korek dalam tong sampah balik...hahaha...

Semalam,segala-gala nota Tok Nenek telah dikumpulkan dan telah dijilidkan. Tinggal masa nak tunggu orang MQA datang dan buat soal siasat jer..."Huh...penat betul la nak dapat Ijazah ni!". Chow!
 

Designed by Alieff Artwork