MQA Punyer Pasal !





Ni bukan kes pecah rumah ke ape beb. Tapi sebenarnye ni kerja yang dah lama aku dengan geng-geng aku berhempas pulas siapkan pagi petang siang malam. Musim MQA datang menyerang tatkala kitorang tengah Final Sem nih...memang haru biru la jawabnye dik oi...

Bayangkanlah, semua nota zaman Tok Nenek tahun 2005 sampai nota tahun 2010 dia nak tengok! Memang kena korek dalam tong sampah balik la jawabnye kan...Kalau takat korek idung memang takkan dapat sampai bile-bile punyer...

Tak sia-sia aku korek dalam tong sampah balik...hahaha...

Semalam,segala-gala nota Tok Nenek telah dikumpulkan dan telah dijilidkan. Tinggal masa nak tunggu orang MQA datang dan buat soal siasat jer..."Huh...penat betul la nak dapat Ijazah ni!". Chow!

Comments

  1. pergh..mcm prof la ko..file tebal2

    ReplyDelete
  2. ah macam org mengamuk pun ada gayanya..ehehhe

    ReplyDelete
  3. salam..
    anda memang hebat
    tahniah ..siap jugak yek?

    ReplyDelete
  4. kalau dh last minit, memang mcm itu..haha

    ReplyDelete
  5. mak ai dasyatnya
    macam tongkang pecah

    ReplyDelete
  6. haha..mak kate nak sedap, nak senang, useha kene lebeh..go2 chaiyok.

    ReplyDelete
  7. salam..wahh byknyer nota!!!!
    uik seleraknya!! ehhee

    ReplyDelete
  8. pehh !
    ni mmg pulun abes ni .
    haha ;p

    ReplyDelete
  9. kalau senang, bukan ijazah la namanya. mungkin dah tukar nama UPSR, tak pun ujian penilaian bulan March 2010 la pulak.

    apapun, kalau tak da nak keghobik nota nih pun, bilik hang tak la kemas mana sangat kan?
    yelah, kalau kemas, macamana nak sorok kamera-penangkap-pengintai-lisa-surihani-di-rumah-mengaji ye tak?

    hua ha ha

    ReplyDelete
  10. wahhh..sgt banyak sekali yaaa...uwaaaa...bgos2, pelajar contoh ni! *winkwink

    ReplyDelete
  11. susah2 dahulu senang2 kemudian!

    ReplyDelete
  12. wah memang tersangat bersepah...

    huhuhu...

    erk tukar layout lagik ek

    ReplyDelete
  13. sila amek award kat blog gua... special sempena hari MQA.... huhu
    amek tau

    ReplyDelete
  14. pergghh byk giler ar nota2 ko..

    cis, aku ingtkn blik ko btol3 kne ceroboh..risau gak dbuatnya,haha

    ReplyDelete
  15. bagitau siapa org MQA yg datang... sbb most of them saya kenal dan pernah kelentong kaw kaw.. dah la tanya soalan bodoh..

    btw nasib u tak duduk mengedik di sofa tu =P

    ReplyDelete
  16. nseb baek aku xde MQA.. nota 5 taun yg lalu pom nk..? klo jd kt aku, mati laa.. nota 1st year pom dh ntah mne aku campak.. ade yg junior mntx..

    ReplyDelete

Post a Comment