Kenny Sia for the Adidas Ole KO Challenge!


Happy monday morning guys ! Do you know that those guest bloggers from the Season 1 & Season 2 bloggers will be playing futsal one-on-one at the Adidas Ole KO road show at Centre Court, Mid Valley Megamall, Friday May 21, 7.30pm?

Cool kan? I wish to be there to support those bloggers yang main futsal , ada sesiapa yang nak pergi dengan aku tak! Teringin jugak aku nak main futsal...mana tau kalau pergi tengok game diorang nanti aku boleh main same ! Ah...perasan !

Who do I think will be the winner for the futsal challenge ? Aku rasa yang bakal menang perlawanan futsal Adidas Challenge kali ni mesti Kenny Sia ! Aku rasa mestilah Kenny Sia yang bakal menang cabaran ni sebab lagipun dia kan ada syarikat Level Up Ftness dia sendiri.

Dengan badan yang sihat dan mantap, Kenny mesti boleh menang cabaran Adidas tu punya ! Tengok sendirilah macam mana Kenny buat senaman dengan fitness ball tuh. Mengancam kan ? Orang tengok sekali pun dah takut...mesti Kenny Sia tendang bola dengan kencang nanti ! Wacaya samalu Kenny !


So, kepada Kenny...jangan hancurkan harapan aku nak tengok ko menang dalam cabaran Adidas tu okay! Aku harap Kenny dapat prepare untuk cabaran Adidas yang akan datang ni supaya dia boleh beat bloggers yang lain ! Sila buat senaman-senaman sihat , bukan jadi macam gambar dekat bawah ni...okay ! Kalau tak macam mana nak menang ! 


Pesanan penaja :  Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Catch the Project Alpha bloggers at the Adidas Ole KO road show at Centre Court, Mid Valley Megamall, Friday 21 May at 7.30pm!

Check out This cool vids guys ! Its 18 - 21 of Project Alpha Season 2
Huhuhu...kan best kalau aku jadi guest blogger weh. Korang vote la aku! ;)


Comments

Post a Comment