Monday, May 10, 2010

Contest Hangit By Arieza ! !

Entri Khas : Contest hangit by Arieza 
Link referrer : Encik Stingray

Kalau korang jadi cikgu Pendidikan Khas,  tak payah lah nak serius sangat mengajar. Kitorang selalu menyakat budak-budak ni...bukan buli tau tapi menyakat je. 

Ini dia kisah si Asyaraf yang kalau dah baring susah nak bangun sendiri sebab dia ada masalah obese. Bila dia dah terbaring tu, kitorang ape lagi...kunci dan geletek dia sampai dia menangis! Hehe...sory ye Asyraf ! 

Oh Abang, mari cikgu cium sikit..hehe...
 
Kuning : Aper ni bro, ape main peluk-peluk ni bro ? 
Pink : Ape bro-bro, ni cikgu tau tak...hormat sikit...amboi !

Kuning : Eleh , cikgu badan sekeping...mana layak panggil cikgu !
Pink : Ape awak cakap? Berani eh...rasailah khidmat kunci kasih sayang !


Kuning : Lepaskan aku sebelum aku jadi Godzillahhh...!!!
Pink : Ala mucuk-mucuk sayang, cikgu nak bermanja je la...janganlah begini sayang  ;)


Asyraf ni lebih mesra dipanggil dengan nama Abang. Abang comel dan baik hati...Tapi tak boleh layan sangat kecomelan dia tu, nanti dia jadi terlampau manja dan naik lemak sampai langsung taknak buat kerja sekolah.

Selalunya, kalau Abang mengamuk...Abang jadi Godzilla sebab Abang suka baling meja kerusi kat orang yang dia tak suka...Sebagai cikgu yang selalu menyakat budak, kita kena tahu ilmu menepis kerusi dan meja . So takde hal lah wey ; )

Chow !

 

Designed by Alieff Artwork