Cikgu-Cikgu Yang Mantap, Cun & Fabulous !

Seram weh, kalau boleh aku taknak lagi dah tempuhi zaman praktikal sebagai seorang guru pelatih ni. Gua penat bai...penat dengan macam-macam kerenah. Kalau aku ni cikgu betul yang original, takde hal lah...tak kena sound, tak kena buli, haha...dugaan, dugaan.

Wooo...Weee...Eh, Aiman kate aku nampak gemuk dalam pic ni...Mungkin kot, hahaha..eh mungkin sebab aku tak make up nampak gemuk kot...kalau aku make up nampak kurus. So kena make up selalu lah centu ? Haha...

Bersama Kak Lala...Nama dia Lala sebab ada budak panggil dia centu...
Kitorang pun panggil dia Lala je...Tak patut betul.


Anak Makcik Kantin, Syamin yang suka lepak dengan aku,
Dia ni selalu kata aku ni cool...


 Ratu K-Pop sekolah, mana-mana mesti nak buat breakdance depan aku...
Minah ni cakap aku ni jenis kolot gila sebab tak tahu B-Boys tu hape...Haha.


3 manusia yang paling baik sahsiahnya dekat sekolah...Muka alim je semua...
Tak pernah cari pasal dekat sekolah, murid-murid semua sayang kat 3 orang cikgu ni...


Kak Sohana (orang KL masih single lagi) dengan Kak Zaiton (orang Sabah dah ada 2 orang anak)
Dua-dua pun nampak mantap lagi...mungkin sebab makan Jamu Mak Dara...

Argh...itu semua kenangan! Ecewah aku ni...emo plak. Haha...
Chow!

Photobucket

Comments

  1. tak habis-habis dengan jamu mak dara dia tuh...
    panas badan hang nanti neon. mau meletop fius-fius yang hang ada lak.

    hehe

    anyway, kalau dah lama main dan dok bergelumang dengan budak2tu mesti rasa macam ada sikit shahdu bila habis praktikal nanti kan.
    apapun, asalkan hang enjoy dan tak rosakkan depa dengan bahasa hang yang carci-marki sudah.
    kena tunjuk pekerti mulia depan anak murid, kan cikgu?

    hua ha ha

    ReplyDelete
  2. selamat hari guru si lampu neon !!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. err sape yg single td? hehe..

    ReplyDelete
  4. cikgu??huhu..nampak stylo je cikgu ni..hehehe

    ReplyDelete
  5. salam..
    memang mantopp!!
    hu hu..

    ReplyDelete
  6. amboi2 cikgu2 semua..berposing sakan..hehe

    ReplyDelete
  7. jamu mak dara??

    ops he..23x neon xnak pakai ke??

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete

Post a Comment