Cerita Seram : Burung - Burung Hantu Berkeliaran Mencari Mangsa Di Malam Hari...Jeng3x!!

Scouts Camp 2010!
Persembahan Malam Kebudayaan : Tarian Burung Hantu Dari Kumpulan Exora.

Kumpulan Exora boleh menang ke?
Kak Wana yang cun dan fabulous sedang bizi mempersiapkan diri beliau...



Kak Fynas yang terpaksa jadi pokok sebab ade budak tu taknak jadi pokok...ish ish ish kesian cikgu...


 
Kak Emma yang paling hot gilerrr yang disukai ramai sebab dia hot macam lempeng panas...hehehe...you memang howt la sis ada iras-iras siti nurhalizah gitu...



Cikgu Neon dengan Jia Jin...budak ni paling banyak bagi komitmen masa tarian! Cayalah...



Cikgu Neon and the rangers! Napelah aku rasa utfit kumpulan aku ni macam selekeh gila hahaha...



Walaupun outfit selekeh, kitorang nak gak bergambar dengan selebriti Cikgu Neon. Yeayyyy!



Terbang-terbang plak burung hantu sekor ni, orang nak tangkap gambar pun susah...hisshh...

Cikgu Neon yang tak reti menari , suara nak nyanyi pon tak sodap...ish ish ish jadi orang asli je la yang sesuai...



Okayh...tibalah waktu persembahan yang dinanti-nanti kan..jeng3x!!


Sebenarnya nak kitorang nak buat budak-budak ni macam burung hantu, tapi aku rasa dah tak nampak macam burung hantu dah...macam langau gergasi berterbangan di malam hari.Hehehe...

Ade lah sorang budak tu kan...suruh menari taknak, suruh menyanyi taknak gak. Aku suruh jadi pokok yang duduk macam tiang pun taknak gak! Hurhgg..banyak cantik muke ko ek...Nak je aku kasi seligi 80 kali kat ko, nasib baik aku ni penyabar. Haha...

Chow !
Photobucket

Comments

  1. hehehhee~
    antu pn lari klu tgk!hahaha

    ReplyDelete
  2. afzan, hiihihi kenapa ko cakap centu plak?

    ReplyDelete
  3. nabiel, aku seniri pun takut tgk outfit kumpulan aku hahahaha hantu pon lari ek?

    ReplyDelete
  4. zara, asal jeles? hahahah ko pon student belamabak2 hahah

    ReplyDelete
  5. jin jia tu bakal jadik andy lau! wakkakakakka ~~ comel sioot bebudak ni!

    ReplyDelete
  6. frodo, hahahaha andy lau ke? ko biar betul dowh..ko tak kenal budak2 ni lagi cemne..haha ;) cikgu diorang tak comel ke weh ? hahaha

    ReplyDelete
  7. xkan x paham kiasan wa?
    mestilah wa tgh puji cikgu dak jin jia tu..

    wakakakkakaka


    >>___<<


    weeeee ~~

    ReplyDelete
  8. weh frodo, setelah aku belek muke jia jin tu..baru aku perasan muke di cam andy lau sket..asal selama 3 bulan aku tak pernah perasan hahahaha ;p wink2

    ReplyDelete
  9. salam..
    tak biasa dengar
    pulak tarian ni
    he he..sowiee..

    ReplyDelete
  10. suke bdk2...
    tp 2 r..grg sgt...
    ades...sweet lor bdk2 2..

    ReplyDelete
  11. iseness, eleeh ko garang sgt ke weh? ade macam incredible hulk ke? hehehe

    ReplyDelete
  12. zulkbo, hahaha mana ade tarian burung hantu la bro..ni nyanyian lagu burung hantu..lagu pengakap..;;)

    ReplyDelete
  13. semua budak tu taknak..kau suruh dia jadi jamban lah!

    last2 budak tu jadi apa?

    Latest Entri : Peristiwa Subuh

    ReplyDelete
  14. fndriocka, hahaha takleh la wat cenggitu..dia anak orang kan..kalau tak aku dah zass dah hihi ;)

    ReplyDelete

Post a Comment