Saturday, May 22, 2010

Cerita Seram : Burung - Burung Hantu Berkeliaran Mencari Mangsa Di Malam Hari...Jeng3x!!

Scouts Camp 2010!
Persembahan Malam Kebudayaan : Tarian Burung Hantu Dari Kumpulan Exora.

Kumpulan Exora boleh menang ke?
Kak Wana yang cun dan fabulous sedang bizi mempersiapkan diri beliau...



Kak Fynas yang terpaksa jadi pokok sebab ade budak tu taknak jadi pokok...ish ish ish kesian cikgu...


 
Kak Emma yang paling hot gilerrr yang disukai ramai sebab dia hot macam lempeng panas...hehehe...you memang howt la sis ada iras-iras siti nurhalizah gitu...



Cikgu Neon dengan Jia Jin...budak ni paling banyak bagi komitmen masa tarian! Cayalah...



Cikgu Neon and the rangers! Napelah aku rasa utfit kumpulan aku ni macam selekeh gila hahaha...



Walaupun outfit selekeh, kitorang nak gak bergambar dengan selebriti Cikgu Neon. Yeayyyy!



Terbang-terbang plak burung hantu sekor ni, orang nak tangkap gambar pun susah...hisshh...

Cikgu Neon yang tak reti menari , suara nak nyanyi pon tak sodap...ish ish ish jadi orang asli je la yang sesuai...



Okayh...tibalah waktu persembahan yang dinanti-nanti kan..jeng3x!!


Sebenarnya nak kitorang nak buat budak-budak ni macam burung hantu, tapi aku rasa dah tak nampak macam burung hantu dah...macam langau gergasi berterbangan di malam hari.Hehehe...

Ade lah sorang budak tu kan...suruh menari taknak, suruh menyanyi taknak gak. Aku suruh jadi pokok yang duduk macam tiang pun taknak gak! Hurhgg..banyak cantik muke ko ek...Nak je aku kasi seligi 80 kali kat ko, nasib baik aku ni penyabar. Haha...

Chow !
Photobucket
 

Designed by Alieff Artwork