Seronok Beb Kalau Ade Peminat, Rasa Macam Superstar !

Inilah dia insan yang paling comel...bikin aku ceria je!


Sila lahirkan anak yang cute macam ni nanti yer...


Suka suki hati ko je bagi pelempang kat muka suci aku ni yer...nasib baik ko kecik lagi.

Sepanjang aku praktikal dekat nak 3 bulan dekat sekolah ni, aku ade sorang angel thats always sit on my shoulder, a cute angel instead. Theres a cute girl that always ran for me everytime I pass by her eyes. Seronok sangat.

Aku tak sure sejak bila dia mula suka dekat aku...tapi rasanya sejak Hari Sukan Sekolah. Masa tu dia ternampak aku bertugas dekat dewan...dia pun macam tertarik dekat aku dan tanya aku macam-macam. Biasalah budak kecik kan...dia keliru nak panggil aku kakak or cikgu...Sampai sekarang, kat mana-mana pun bila terserempak dengan aku je...aku dah siap sedia depa tangan sebab dia lari terus peluk aku punya. Her name is Syafikah. ;) 

Oh by the way, bukan semua budak suka kat aku kan? Pix budak lelaki tu aku saja letak sebab budak tu tak suka kat aku. Aku nak cium muka dia , free-free je aku kene penyepak!

Comments

  1. akan diusahakan ntk dptkn anak yg comel cntu
    muahaha

    ReplyDelete
  2. Haha.. Budak lelaki memang nakal yang amat. Diaorang tak reti nak tunjukkan rasa suka itu.

    ReplyDelete
  3. insya-Allah... nanti Ayumi datang n minat kat u =P

    jap, u pun gaul dgn pelajar biasa pun eh ?? hebat u !!!

    i rasa boy tu jealous dgn u sbb comel sgt =P

    Superstar katakan XD

    ReplyDelete
  4. budak laki tu bkn xsuka kt ko, dia rasa ilang macho kut bila ko nk kish dia..haha..^_^

    ReplyDelete
  5. haha.. respon automatik kot? hehe

    ReplyDelete

Post a Comment