Wednesday, March 30, 2011

Permainan Carom Kanak Kanak Berkeperluan Khas.

Misteri...terbongkar bila seorang je budak dijumpai tak main carom. Nak tahu siapa?


Kanak-kanak Pendidikan Khas & Permainan Carom

Jentik jangan tak jentik !
Hebatkah mereka?

Asalkan jentik sampai masuk lubang ye adik-adik...

Wah, siapa yang pengsan di tengah jalan ni?

Dik, bangun dik...ni bukan tempat tidur...ni waktu kokurikulum...

Syasha bangun, cikgu cakap bangunnnnn!Haish...


Setiap hari rabu mesti ada kokurikulum. Jadi haritu kami buat permainan carom, bagi budak-budak ni main. Dengan gembiranya mereka pun main jentik-jentik buah carom tu...tapi yang musykilnya, ada seorang budak tu dia tak main carom ni. Rupa-rupanya budak tu Syasha! Syasha dah pergi berlayar mengililingi Itali rasenye...hehe. Kalau korang nak tau ape Syasha buat, korang kena skrol gambar sampai bawah sekali. Semoga korang semua berjaya ;)

Gua chow dulu.
 

Designed by Alieff Artwork