Monday, April 12, 2010

Latihan Memadam Kebakaran | Panic At The School! |

Murid-murid sila buat bulatan yer...jangan la buat cikgu-cikgu pening nak jaga korang...


Apa lah yang korang teruja sangat tengok benda ni...hahaha...sepanjang umur aku ni dah banyak kali tengok Fire Drill...bosan tau tak...


Bakar jangan tak bakar!


Run for your life!

Beberapa keping gambar sekitar minggu keselamatan dekat sekolah aku. Berapa kali nak buat latihan kebakaran da...ni masuk 3 kali siren kebakaran tu dibunyikan waktu tengah hari tau! Aku pun naik muak. Kali ni anggota bomba datang buat pertunjukan padam api kebakaran...budak-budak teruja la...tapi aku bosan giler...mengantuk pun ade tengok latihan memadam kebakaran ni...Huh...
 

Designed by Alieff Artwork