Latihan Memadam Kebakaran | Panic At The School! |

Murid-murid sila buat bulatan yer...jangan la buat cikgu-cikgu pening nak jaga korang...


Apa lah yang korang teruja sangat tengok benda ni...hahaha...sepanjang umur aku ni dah banyak kali tengok Fire Drill...bosan tau tak...


Bakar jangan tak bakar!


Run for your life!

Beberapa keping gambar sekitar minggu keselamatan dekat sekolah aku. Berapa kali nak buat latihan kebakaran da...ni masuk 3 kali siren kebakaran tu dibunyikan waktu tengah hari tau! Aku pun naik muak. Kali ni anggota bomba datang buat pertunjukan padam api kebakaran...budak-budak teruja la...tapi aku bosan giler...mengantuk pun ade tengok latihan memadam kebakaran ni...Huh...

Comments

  1. dah jemu dengan aktiviti ni...

    ReplyDelete
  2. dulu masa skolah teruja tgk bomba padam api..trus tukar cita-cita nak jadi bomba...

    ReplyDelete
  3. biasa la budak-budak..sume benda pun nak teruja..
    lagi teruja klu cikgu neon yg tlg padamkan kebakaran..wow! hehehe~ ^_^

    ReplyDelete
  4. wah. dulu ddy x de pn ade aktiviti camni kat sekolah. huhu

    ReplyDelete
  5. siuk juga ni.. ahaks, biasalah tu, bebudak... latihan awal tu kan penting... krang taklah panik bila ada kebakaran ^_^

    ReplyDelete
  6. mase aku skolah dulu terus buat aktiviti bakar sekolah..
    tu yg sume bijak pandai tu..
    wakakakaka!

    ReplyDelete
  7. hahaha..ini real punya ni..kat maktab aku setakat evacuate dari asrama, kumpul tengah padang je..tak ada plak api..ini baru thril!

    ReplyDelete

Post a Comment