Monday, April 05, 2010

Eh, Anak Murid Aku Pengsan?

Alkisahnya kalau korang perasan, aku ada cerita tentang adik Aiman yang cute sorang ni. Yang paling howt kat sekolah, dia sorang ni la. Semua dah sedia maklum yang dia seorang budak yang hyperactive dan memang tak boleh duduk diam. Tapi, kitorang suka main dengan adik Aiman ni...geram sebab dia kecik jer...tapi nak pegang dia punya lah payah...

Haritu, Aiman jadi hyper sangat-sangat. Lebih dari biasa. Jadi si Pais ni peganglah tangan Aiman dalam masa yang agak lame, tanpa pedulikan keagressifan si Aiman ni. Dan akhirnya...lepas beberapa lama dia tersekat tuh..akhirnye beliau terkulai layu tertidur...Nasib baik dia tertidur...ni kalau dia bangun balik ni...bikin fenin kepala cikgu nak handle ;)

Amboi nyenyak nye dia tidur...Pengsan terus...
Aiman, bangun...bangun....
 

Designed by Alieff Artwork