Cikgu Boyot & Bunting Dan Muridnya.

Perbualan antara cikgu boyot yang mengandung 8 bulan setengah dengan seorang murid form 2 pendidikan khas.

Cikgu bunting : Amin, awak rasa cikgu dah kahwin ke belum?
Amin : Belum.
Cikgu bunting : Hah? Awak pasti ke cikgu belum kahwin lagi Amin? *sambil memegang perut bunting kononnya bagi klu dekat budak tu*
Amin : Yela, sebab cikgu muda lagi. Baru 25 tahun.
Cikgu bunting : Amin nampak tak ape-ape perubahan kat badan cikgu? *sambil menayang perut bunting yang boyot*
Amin : Takde ape-ape pun cikgu. Tak nampak pun.
Cikgu bunting : Awak tak nampak ke saya mengandung ni!Saya dah nak beranak dah ni tau.  *tepuk tepuk dahi, geleng kepala*
Amin : Oh yeke cikgu. Saya tak perasan lah.
Cikgu bunting : Amin, kalau seseorang tu mengandung...maknanya dia dah berkahwin. Faham?
Amin : Baik cikgu. *senyum entah faham ke entah tidak*

Aku dengar perbualan ni sambil tergelak-gelak bawah meja guru. Hape da...perut cikgu boyot tu pun dia tak boleh beza dah kahwin ke belum. Mungkin dia tak faham maksud kahwin dan buat anak kot? Erks.

Anyway, ada satu gambar lucah yang pelik tentang pregnant di sini.

Comments

  1. huhu, budak kecik kut, mana la paham. dia ingat cikgu tu makin gemuk kut. ngeeee...

    hm, pelik lak gambar pmpuan tu.ngandung ke hape tu?

    ReplyDelete
  2. aku pon tak tau la..mmg pelik la org ngandung centu..haha dia kemut kot..tahan napas ke pe ke..

    ReplyDelete
  3. cantik template baru..

    mungkin amin tgk perut cikgu tu sama je mcm perut ayah dia sbb t x dpt nk beza hahaha.

    ReplyDelete
  4. adoi...camne lak takleh beza adoi..dah sah sah bunting..haha

    ReplyDelete
  5. amin masih berfikiran suci. hehe

    ReplyDelete
  6. comel je dak tu. eh2 template baru!

    ReplyDelete
  7. notnot, hehe baru la..mestila mau baru ;)


    zaimi, tau takpe..hampes gak laa


    sheypul, aku rase nak geletek budak tu sampai pengsan

    ReplyDelete
  8. Kesian kat cikgu itu..takperlah yang penting Amin faham kata cikgunya..harap2 dia fahamlah..he.he

    ReplyDelete
  9. alahaii lambat pikap lak dak kecik t..=)

    ReplyDelete
  10. huhuhu.... budak 2 umo bp thn neon??
    kim slm ea... nak sain~~

    ReplyDelete
  11. aku baru tau tentang biologi pun lepas masuk sekolah menengah haha.

    tila tequila tu mengandung ke bertelur??

    ReplyDelete
  12. huiihhh! ngeri gila pic tuuuuO_O

    ReplyDelete
  13. yang cikgu pun sengal-sengal tanya dia dah kawin ke tak dekat anak murid buat apa?
    takkan pendidikan sex dah mula kot?

    anyway,
    bukan sumer orang yang mengandung tuh dah kawin! i mean, nowadays lah...

    dan lastly pasal gambar tuh, nampak sangat ada unsur superimposed. mana ada warna kulit bahagian2tertentu tiba2lebih terang/tegang dari warna keseluruhan badan yer tak?
    just my two cents

    anyway, aku tak rasa hang cukup sengal nak tanya budak benda2macam nih kan?

    ReplyDelete
  14. bkn ke bdk2 skrg smkin advance?
    apsal lak xtau..
    bdk2 skola rendah skrg pon da pndai cara nk wt..
    haih~

    ReplyDelete
  15. juliana, hahaha...agak sengal..aku ingatkan dia tahu..





    babygirl, tu la pasal..rupenye budak tu lom tahu lagi...hehehe




    aj , lupe aku nak gtau..budak tu yang sebenarnya tanya..cikgu mana yang da kawen..and i tot he knows..lgpun umur dia da form 2..



    red, erk...comel la hahah perut dia cam ade bola..




    park air, aku rasa dia bertelurkan anak dinosourous laa hahahah



    aki, nak masuk form 2 da budak tu...

    ReplyDelete
  16. shasha, hahaha ank murid aku la..kat sekolah...kelas tahap tinggi tu...



    sophie, tu la..takpe..learn slow slow..heheh



    lepat, hehe takpe laa murid tu dimaafkan sebab dorang pon khas kan..

    ReplyDelete
  17. Keep posting stuff like this i really like it

    ReplyDelete

Post a Comment