Rindu Waktu Dulu, Main-Main Dengan Anak Nora Danish.

Rindu waktu itu.

Dulu-dulu kecik-kecik kita tak pernah terfikir dah besar esok macam-macam masalah boleh menimpa hidup kita. Dulu-dulu masa kecik-kecik kita hidup macam dunia ni kita yang punya . Sedar tak sedar bila kita dah meningkat dewasa tu, semuanya hilang. Hilang kah?

Hidup ni sebenarnya singkat. Peluang untuk hidup diberi, dan dirasai secukup rasa. Sesungguhnya orang yang tak bersyukur tu akan ditarik balik nikmatnya. Antara cepat atau lambat sahaja...Aku taknak hilang nikmat itu. Namun aku pasrah dengan apa sahaja yang sudah tertulis...Andai kata aku pergi dulu dari korang semua, maafkanlah aku ya !

Chow, aku busy macam biasa...

Comments

  1. best kan jdi budak kecik..xtau apapa

    ReplyDelete
  2. berkunjung sambil baca2 posting....
    ditunggu kunjungan baliknya....

    ReplyDelete
  3. skang da dewasa neh.. baru tau erti tanggungjawab

    ReplyDelete
  4. huhu.rindu sangattttttttt.

    ReplyDelete
  5. yeahh..zaman kanak2 mmg best..takde nk serabut sgt otak ni =)

    ReplyDelete
  6. yea!macam nak balik zaman dulu2

    ReplyDelete
  7. dulu2 memg xtaw apa2 kan?best nye!

    ReplyDelete
  8. yala tringt la masa kcik2 dulu..bnyk pkara mnis,phit dll lg smuanya msih dlm ingatn seolah2 bru je smlm kita blaku...tp nk wat mcm mna smua 2 dh blalu kita kena mlgkah ke hdapn ada lg khidupn yg bkal kita tmpuhi..bayi,knak2,remaja,dewasa,tua smua kita akn@bkal lalui smuanya skali&ahir kita akn mati mninggl dnia yg fana ni

    ReplyDelete

Post a Comment