PWTC Bakal Sesak Harini Sebab Lisa Surihani Nak Datang!

Lisa Surihani ooh Lisa Surihani.

Yo hello, aku akan pergi ke pesta buku harini. Sebab dah lama sangat tak membaca , rasa bebal pulak kepala otak aku yang runsing ni. Sekurang-kurangnya bila baca buku dapat jugak aku tenangkan hati dan fikiran aku, ye tak? Hihi...

Kalau aku tak beli pun aku jalan-jalan je la...dengar cerita PWTC sesak dengan orang...Esok tarikh akhir pesta buku. So nak tak nak harini aku kena pergi juga sebelum terlambat! 

Dalam perancangan, aku nak cari novel inggeris genre murder, mystic, ghost macam tu. Kalau ada duit lebih aku nak cari buku tentang kiamat dan kematian...

So kalau korang ada suggestion yang best, bagitahu la aku k...senang tak payah aku round satu banggunan cari buku yang aku nak baca tuh...Ok, tata...oh ya aku bukan Lisa Surihani. Lisa Surihani mana nak pergi bookfair ni, berpeluh-peluh ketiak dia kang... XD

Comments

  1. lisa tak dtg, aku tawula, dia kan awek aku,, caye tak? kalu x caye bace ni lisa mengaku aku bf dia

    ReplyDelete
  2. Mesti ramai orang datang kan ke pesta buku...jenuhlah lisa layan peminat macam lebah nanti...he..he..

    ReplyDelete
  3. zaman sekarang biasala.. klau pak imam nak lalu mesti org tak tau kan?? hehe...

    ReplyDelete
  4. nurul, belilah buku thriller pakcik, kat booth jemari seni. :)

    kalau ragu2, boleh searh google - blog - yuda di padang maya.

    ReplyDelete
  5. okeh..aku taleh fokus tym bace ko punya entri..sebab nampak muke lisa surihani ne lawa glalah..hoish!

    ReplyDelete
  6. pekata baca yang ada unsur ke agamaan plak...
    Titian Nabi- karya Muhammad Masykur A.R Said, atau novelnya yg best- mukjizat cinta

    ReplyDelete
  7. buku..
    aper erk,.
    hurm..if u could see me now..
    besst

    ReplyDelete
  8. amboih..
    suka lisa ka neon..
    uih..memang sesak dek non..
    pegi kul bape sabtu tu..
    saya ada di sana dari kul 11.30 sampai kul 2..
    lepas itu cabut sebab terlalu ramai orang..
    sesak napas..=)

    ReplyDelete
  9. lupa lak nak bagi tahu..
    ada ta guntuk kamu neon..
    kalau tak penah buat, klik sini yea..
    http://noorafzan.blogspot.com/2010/03/tag-youre-it.html

    ReplyDelete
  10. aku tak pergi kot book fair nie haha

    ReplyDelete
  11. bila ak ajak , ko cm x lalu hek ...

    ak g ari jumaat ...

    lm gila ak x dtg blog ko ... adoiii

    ReplyDelete

Post a Comment