Pemain Bola Nombor Satu Malaysia Kecundang Di Katil HUKM!!

Harini dengan rasa malasnye aku, adik aku, and mak aku telah bergerak awal pagi untuk menjenguk bro aku kat HUKM. Ape kes? Bro aku ni pernah terputus urat kat bahagian lutut dia masa dia main bola sepak tahun lepas, tapi sekarang baru nak operate kasi sambung balik itu urat.

Kesian gak bro aku ni, gaji dia yang ciput tu bukan cukup sangat nak tampung kos operate Rm6,000 tuh...So mak aku buat fund-raising untuk bro aku ni. Aku derma Rm100 je. Sorry la bro, duit aku takdelah banyak sangat...;) 

Kepada ko bro, aku ucapkan semoga cepat sembuh okay. Ko kene ingat ko tak boleh main bola dah lepas ni. Disebabkan rumah takde astro so lepas ni ko leh lepak kedai mamak je, tgk football match. Reti?



Ni lah bahana main bola sepak, sampai urat lutut terputus.


Hekeleh..tak heran la, nak operate silalah...

Huh doktor, sila simpul-mati kan urat lutut saya yang terputus tu ye!

Ada ke orang nak operate orang gedik macam ni?


Bro angah aku, setia di HUKM leh gak dia jenguk-jenguk bro along aku...kesian gak dia stress dengan nurse-nurse yang agak laser kat situ...


Aik, tadi berlagak sangat...sekarang dah terkulai...ni belum masuk operation theater lagi ni...

Jangan tertipu ye adik-adik. Dia buat-buat pengsan je tuh. Baru masuk dalam lift dah menggelabah...tak macho betul.


Haha...gabra la tu..


Ni gamba last masa dia pergi operate pagi tadi...


Oh, ni sebelah petang. Dah sihat dah, cuma half body paralyze dia kata tak boleh rasa kaki lagi sebab kebas kot..


Siyes, makanan tak sedap. Cis selalunya aku yang habiskan makanan dalam tray ni. Tapi harini tak lauk tak mengairahkan la plak...


Suka sangat buat perangai bila aku snap...adoi...sakit wat cara sakit la bro...

Ok, malam ni ko tidur sorang kat hospital okay. Jumpa ko esok.


Chow, salam.

Comments

  1. i hope that he'll get well soon!

    ReplyDelete
  2. jaga makan tuh. klu ada benda yg kena pantang, ikut. karang jadik mcm2 lak.

    semoga cepat sembuh. ngee...

    ReplyDelete
  3. fuh..pasal bola..
    ada gak member2 yang camtu, kesian gak...
    Semoga cepat sembuh bro ko aaa...
    ko jgn nangis2 plak... hehehe

    ReplyDelete
  4. saye penah injured pasal bola.
    kne tackle. sakit T__T

    semoga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  5. wahhh neon ade ramai bro ya??
    boleh berkenalan..










    pekk..kena lekuk kepala :Þ

    ReplyDelete
  6. sape ni..semoga cepat sembuh la..boleh train dengan gua..

    ReplyDelete
  7. haha gedik xley blah bergambar
    weh single lg x?
    sudi x ko trima aku sbg kakak ipar ko?
    haha

    ReplyDelete
  8. hahah..lawak pic tu..yg girl tu sempat wat peace

    ReplyDelete
  9. senasib dgn kite. pun urat putus jugak. tapi dah sebulan dah operate. already in healing process.

    semoga abg cpt sembuh :)

    ReplyDelete
  10. main bola.antara paling best,mainnya.paling tak best,injured.aa.semoga dijauhkan.

    ReplyDelete
  11. akufobia, tapi ganas sgt la main bola ni..main la bende2 ringan je takleh ke weh?




    zaty, eh yeke zaty, napa ko leh putus urat lak? main bola sepak gak ke.?



    embun, hehe girl tu tunang bro aku ler... ;)

    ReplyDelete
  12. laila, hehehe sori eh beb ko terlambat..dia sudah berpunya keh keh..tapi yang doctor tu single lagi la hahahah


    frecky, er bro aku ler...ko nak train lagi? ape daaa dah kompom2 takleh main bola dah lepas ni..hahaha



    dahlia, eheheh pilih je la nak mana satu..ada dua orang je la...huhu...mcm jual barang pasar malam lak dah..

    ReplyDelete
  13. psycopath, yeke? adoii masih nak main bola sepak lagi ke lepas ni? sakit sgt ker? adoiii aku lak yang terasa...




    remy, hahaha aku takde la nangis2..sape yang putus urat tu..dia la yang nangis..ko tak suke main bola ke remy babat? ;)

    ReplyDelete
  14. pensel kontot, thanks wehh ;)



    alyn not not, tq ;)




    shandye, tanks, tapi takat ni doc kata takde lak pantang larang makan.. kih kih..

    ReplyDelete
  15. pergh. abang anda sama taraf kacak ngan aidi-safuan la. :p

    ReplyDelete
  16. abang lu ada skandal ngan retis tak? hahahahhahaha ~~~~


    >>___<<

    ReplyDelete
  17. aidi safuan, yucksss hahahahah...kacak ker? hidung kembang...



    frodo baggins, scandal banyak terpaksa ditinggalkan sebab market da jatuh hahah

    ReplyDelete
  18. bro mase form 2 kot.. otot pada tapak kaki terkoyak...

    sampai la nie dah xleh men bola ke ape

    bro kne bnde nie mase training 100m time hujan untuk wakil sekolah... lepas tue bro stop jd olahraga n join silat memanah n boling padang.. sume peringkat nogeri terus

    anyway.. pe2 yg terjadi poasti ade hikmahnya

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete
  19. macho2 plak adik beradik lu. yang kasi peace tu sapa?

    ReplyDelete
  20. lps ni main game bola jela ya... mesti x injured dah.hehe

    ReplyDelete
  21. salam...alhamdulillah sumenya ok....

    ReplyDelete
  22. cute gmbr.. haha ;D
    semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  23. hahaha..Aduyai,org sakit pown boley sakan bergambar eh.

    Otai la bro kamu.ahaks.

    To him,get well soon okeh.:)

    ReplyDelete
  24. haha..susah klo dah mmg minat main bola..

    ReplyDelete
  25. teringin berada situasi macam nie :)

    ReplyDelete
  26. naz, woii ko ni niar betul laaa giler ke..




    iylienaz, tau takpe..baik tgk bola kat tv jer dowh




    arrajasmy, mmg pon..dia suka loyar buruk..

    ReplyDelete
  27. suaidah bachok, hehehe ;) yup thanks..



    wan perlis, yap..dugaan..main bola mmg bahaya..nasib baik tak hilang upaya jalan ke apa..syukur, alhamdulillah..




    hisham, syukur...

    ReplyDelete
  28. ariey, hahaha mmg pon..dia sekang tgh duk kat hospital main PSP game bola..ape ape tah dia tu..




    orang lidi, hahaha yang sebelah dia tu tunang dia ar..tett ;)





    bro frameston, alamak yeke? teruknya..sampai otot koyak..hurm..main la sukan yang ringan2 je kan..leh gak berjaya..

    ReplyDelete
  29. haha, die mmg suke wat muke sengal bile nk kene ambik gmba ke? (-__-")

    ReplyDelete
  30. kesian la bro kamu tuh..
    bahaya kan kalau cedera sebab main bola..
    silap2 x leh main bola seumur hidup..

    ReplyDelete
  31. sakit2 pon posing tetap maintain otai!

    ReplyDelete

Post a Comment