Koleksi Gambar Maxi Hijab Style | Aku Jumpa Kawan Lama BBGS |

Hari tu aku jumpa balik dengan friend aku dari sekolah BBGS. Ni merupakan perjumpaan kali kedua selepas reunion , setelah berkurun lama kami terpisah lepas aku pindah sekolah masa tingkatan 3. Aku bersyukur dapat jumpa balik kawan-kawan lama , aku terharu...rasa macam nak nangis pun ada la.

Haritu aku dengan yus pergi tengok wayang dekat KLCC , cerita Solomon Kane. Disebabkan aku memang pecinta cerita epik, so aku dengan relanya bagi 3.99 star bagi cerita ni. Tapi yang aku tak berkenannya dengan cerita tu sebab dia ada guna istilah Malachi' (Malaikat) , Solomon (Sulaiman)...dan beberapa lagi ayat yang kalau ditafsirkan dan direnungkan boleh memesongkan akidah orang Islam. 

Hurm, dah banyak dah cerita macam ni dikeluarkan dekat panggung. Cerita Legion dulu pun sama...semua nak kaitkan dengan Tuhan, Malaikat, Dajjal...entah apa agenda mereka sebenarnya menerbitkan cerita-cerita macam ni.Aku pergi tengok pun sebab nak menghiburkan diri je.

Oh, anyway ini gambar-gambar sekitar taman KLCC tu. Aku memang suka jalan-jalan kat taman ni, tengok orang yang macam-macam ragam...And, thanks to yus sebab teman aku tengok wayang dan jalan-jalan haritu...;)

Lovely day with old friend from BBGS ;)
Jalan-jalan di taman.

Kehijauan nan permai...

Neo dan Yus

Yus baru beli shades baru ;)

Posing saja-saja...

Aku tak reti pakai sun-glass macam yus...kalau aku pakai mesti buruk...

Nice...
Yus kata : Weh amik gambar aku tengah jalan..dan aku pon snap...haha..

Aku tengah adjust kamera timer...tak bawak tripod la plak...
Cantik pemandangan pokok, macam dalam kebun kelapa sawit..


Sedap gila tempat makan yang kitorang try kali ni...tapi aku tak ingat la nama dia...

Kusyuk...aku terror pakai chopstick tau...

Yus baru belajar pakai chopstick. hahaha ;) Jumpa lagi lain kali ;)
Jom buat lesson plan untuk hari isnin, wahaa...aku dah kena penyakit monday blues. Yucks!!

Comments

  1. lawa shawl ko mcm tuan yg pakai tuh..btw body ko smart..eh2..aku masih str8..

    ReplyDelete
  2. pic tgh ejas time tu cantik.. npk ramping siot

    ReplyDelete
  3. best la korang dapat merayau.. hahaha... sedap plak makanan yg korang makan tu tau... ades..lapar aku

    ReplyDelete
  4. aku suka baju kamu dik!

    ReplyDelete
  5. eh ko g klcc dah dekat dah tu ngan aku

    T_______T

    ReplyDelete
  6. bestnya jalan2 ngan kawan lama. hehe

    ReplyDelete
  7. muka korang lbh kurang je..
    hehehe...
    pape pun memang best kalo jumpe kawan2 lama...
    huhuhu

    ReplyDelete

Post a Comment