Pages

Saturday, December 24, 2011

Kereta Yang Kuat Makan Minyak !!

Minyak oh minyak janganlah ko habis...Aku takde duit sangat nak topup ko hari-hari...
Ohh jarum janganlah menurun...fuh fuh kedengaran aku meniup jarum dengan tiupan manja ku...
Fuhhhh...boleh tak ko stay je kat tengah-tengah tu sampai hujung bulan? Please...

Buat pengetahuan korang, kereta proton saga kepunyaan mak aku ni semakin semput tiap-tiap hari. Aku terpaksa menggunakan kereta semput ni sebab dah takde pilihan lain. Aku jadi nak mengamuk je bila kereta ni makin lama makin kuat sedut minyak. 

Aku isi RM 30, tak sampai 4 hari dah habis. Itu baru aku guna untuk pergi balik Cheras ke Bandar Tun Razak je...Duit minyak nak pakai proton saga lama ni memang banyak...Malas nak komplen banyak-banyak lah. Dugaan...

P/s : Bila la nak genggam ijazah ni wey! Lama gila belajar!
 

Designed by Alieff Artwork