Gempar!! Seorang Pensyarah Hampir Pengsan Bila Dengar Nyanyian Lagu My Baby Bumble Bee!

Esok aku akan nyanyikan lagu cute ini depan pensyarah aku. Harap ko bangga , wahai pensyarah.


Eleh, aku tau...korang sure akan cakap, omg!!! Comel gila video ni! Rasa sayang sangat nak tinggalkan blog aku ni tanpa play dulu video comel ni kan?

Esok aku bakal kena observe dengan pensyarah yang sangat cerewet okay.  Korang rasa dia teruja tak tengok aku ajar budak-budak nyanyi lagu kat atas ni esok? Saat korang baca entri ni, aku tengah praktis menyanyi tau... Apa lagi? Jom la nyanyi sama-sama ... Sila buat suara paling cute, dan muka mesti macam Lisa Surihani...;) Chow!

Comments

  1. okayh 1 thing to say. i want to hug this kid. huuuuu. so cute!!

    ReplyDelete
  2. lisa surihani..no..no no..tiz zakiah..hehhehehe

    ReplyDelete
  3. ala..kenapa lisa?
    sarah raisudin taknak?

    ReplyDelete
  4. aku harap dia tak pengsan...

    ReplyDelete
  5. alamak. x leh nak play la video tu. kat opis ni..adesss

    ReplyDelete
  6. i klik tau tengok video tu..
    serius come gila..adik dia ke tu yang nak nak main sep sep dengan mulut kakak dia? comellll!

    ReplyDelete
  7. baiklah ...dgn request kamu tu..hehhehe

    ReplyDelete
  8. comel amat!!!!mcm aku..wahahaha

    btw gud luck yep..=)

    ReplyDelete
  9. aah mmg syg ah nk tgglkan belog ni..rasa nk tgk ulang2 video tu tp aku dah ngantok skrg..huhuhu~

    nnt amek video ko nyanyi plak eh =p

    ReplyDelete
  10. thank god !! lec i tak mcm tu :)

    ReplyDelete
  11. my bumble bee ~_^ bedegup my heart tinguk durang nyanyi... kalu ko nyanyi sure lagi kiut... hahaha...tapi sure pensyarah tu bagi kad merah... hahaha

    ReplyDelete
  12. kalau cik neon nyanyi mcm tue dah cubit2 pipi cik neon..hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment