Latihan Hari Sukan Sekolah.

Biasalah, balik cuti sekolah je semua benda aku lupa. Pagi tadi ada rehearsal sukan di padang. Cikgu-cikgi dan budak-budak ramai yang mamai tak bawa baju sukan.

Entah kenapa, aku bukan sepatutnya bertugas di padang pun sebab tugas aku penyelia markah terkumpul je. Lepas tengok muka GB mengganas cari cikgu yang tak turun padang, aku pun terus capai timer yang bunyi tit tit tit tu dan berseronok...hahaha...Nasib baik cahaya matahari pagi beri vitamin E kat muka aku yang cerah ni. Alhamdulillah...


Enjoy ;)
Hoi!
Aku akan cuba yang terbaik...


Demi korang anak-anak bangsa...


Aku peluk korang, korang tak peluk aku pon?Sengal la...


Kenapa semua lelaki? Mestilah, sebab nama pun Sekolah Lelaki Jalan Batu. Korang semua macam cool habis je kan?


Kegelapan masa depan kami sebagai tiga insan guru praktikal...


Im the princess among the prince charmings...adoi...

Aku rasa aku cam alien je time tu...

Jejaka hangat hangat tahi ayam...bau ketiak semua hangit semacam...


Nak apa lagi? Dah habis dah ni...Mood aku hilang nak update.Aku mintak maaf, aku tak reply mesej korang, aku tak reply sms korang, aku tak reply buzz korang. Memang aku stress, takde mood. Nak benci aku? Silakan...Bye.dana, Humor, Kejohanan Olahraga Tahunan, KOT, Lumba-lari, Murid Normal, Pendidikan Khas, Sekolah, Sekolah Kebangsaan Pendidikan Khas Jalan Batu, Sports, Sukan

Comments

  1. haha..cikgu lelaki tu mnjadi role model pada yg len. sume nk ikot gaya dia. ceh. wakaka!

    ReplyDelete
  2. hOooo.. coolio! melayan budak2 memang best.. huuu~

    ReplyDelete
  3. hah..gamba plok tu xnmpk cm plok pon..cm ckik budak ade la..

    ReplyDelete
  4. haha.. teringat time sekolah kecik2 dulu..

    ReplyDelete
  5. budak² ni memang xbuleh blah laaaa
    cekgu ka yg ajaq depa posing ni? hahaha

    ReplyDelete
  6. ni sekolah mana ye? bagusnye kecik2 dah buat blog. =PP

    ReplyDelete
  7. posing yg last tu mmg gempak!

    ReplyDelete
  8. aku mmg benci kau....wakakakakakka... mn boley bnci sama lu....anyway, nape kau raging depa suh bukak baju??? ambik kesempatan ya??? anyway muka xpuas hati role model lelaki tersebut mmg menggelikan bulu ketiak... aksi anak murid yg x lengkang ngan cam2 pe'el...

    ReplyDelete
  9. peh lawak gile gambar dengan cikgu laki tu

    ReplyDelete
  10. bestnyer cikgu pelok
    haha

    ReplyDelete
  11. Gambar pertama cam gambar awek yang innocent jer.

    Si guru jejaka leh jadi trend terbaru untuk budak-budak nie . Semua follow jer dia buat apa.

    ReplyDelete
  12. sonok ek lyn bdk2 kecik ni...rindu plak kt ank buah :(

    btw; cantik bju biru tu..

    ReplyDelete
  13. eh.. serius plak muka cekgu di gambo pertama tu... terjemur dengan 'rela' sambil dikelilingi jejaka tak berbaju.. hahaha

    kesian cekgu

    ReplyDelete
  14. aku rela mewakili mereka2 yang akan digomol. kah kah kah~!!! ok ok senget aje.

    hurm. cikgu2 tak masok acara?

    ReplyDelete
  15. wahhaa cikgu comellnye, anak murid pun comel2 especially gambar yg last sekali tu.. huhuhu

    ReplyDelete
  16. seronok2 jadi budak2 kan?..haha..rasa nak jadi budak2 balik..leh kene peluk..hahah

    ReplyDelete
  17. hehe..comell la budak2 tuh..dah la seksi,buat muka comel lak..makin comell la mereka :)

    ReplyDelete

Post a Comment