Saturday, February 13, 2010

Bagaimana Nak Apply Job Ahli Nujum?

Telefon berbunyi Ring Ring Ring...Ku angkat ku dengar suara. Kedengaran seseorang yang aku sangat-sangat kenal meminta tolong . Tolong apa?
" Weh..doakan kereta aku hidup. Selalunya doa ko makbul. Please doa lah sekarang. Sebab dia tengah buat pasal ni "
" Hahaha, kelakar la ko ni. Eh yeke doa aku selalu termakbul ? "
" Yer la, hah doa sekarang cepat, please... "
" Ok,ok takde hal..."
Adui, kesiannya kawan aku sorang ni. Kalau macam ni, senang lah aku. Aku rasa nak apply job ahli nujum. Kalau korang nak minta khidmat nasihat aku, aku guna semangkuk air je. Jampi-jampi sikit terus korang percaya kat aku. Hehe...
 

Designed by Alieff Artwork