Pengguna VCD dan DVD Cetak Rompak Dalam Dilema


Aku peminat setia VCD dan DVD cetak rompak. Sumpah, aku tak tipu. Bak kata P. Ramlee, "jarang-jarang" jer aku beli yang original. Kalau korang nak cop aku jahat ke ape, suka hati korang la. Aku pengguna bijak, aku berhak nak dapat barang yang lebih murah. Tapi kalau dah macam ni punya sistem, pengguna sendiri akan didakwa jika memiliki VCD dan DVD cetak rompak, mati kering lah aku wey.

Tapi takpe, nasib baik pakcik utorrent ada.  Nasib baik ramai lanun yang bermurah hati bagi movie free yang boleh di-download dengan pantas di laman cyber. Aku takkan mati kering lagi tanpa VCD dan DVD haram jadah tu. Sekian.

Comments

  1. AKu dah tak beli cetak rompak ... sekarang zaman download jer.

    ReplyDelete
  2. alaaaaaa....
    susah la macam niiiii!!!!!
    tak pandai downloaaadddd

    ReplyDelete
  3. hidup sepi tanpa donlod2 pirate nie...
    huhu...

    ReplyDelete
  4. bt0l2..da lama xbeli..d0wnl0ad je skg..heee

    ReplyDelete
  5. jgn torrent pas ni tak leh guna dah la ye..

    mane nak cari ganti..

    ReplyDelete
  6. skrg dpt free aje kat tenet !

    ReplyDelete
  7. waaaa....biar betul nih...susah2...tapi betul lah..nasib baik ade torrent kan....senang hidup..jgn pasnih laman web yang bg dload movie nih pun kene halang...sudahla...

    regards,
    Triplesmiley

    ReplyDelete
  8. dah lama tak beli, dah lama tak donlod... sedut je dari harddisk member.... gegege...

    letak dalam satu folder, pastu lock la folder tu... takkan la polis nak datang umah ceroboh isi perut harddisk kita... gegege

    ReplyDelete
  9. muat turun je..dvd pun dah kureng dah..sorang beli lepas tu share..

    ReplyDelete
  10. ada lagi ke. baik download je.haha..

    ReplyDelete
  11. aku jarang bli VCD/DVD tp klu cite2 malaysia aku bli ori..ks support la sket, klu cite2 luar download sudaa..xpn bli cetak rompak je..hehe =)

    ReplyDelete
  12. masalahnya... kalau nak kita support Original mcm mana??

    tgk la harga dia.. tak munasabah.. sedangkan di Indonesia RM7 je album Malaysia

    RM8 International artist..

    also fully original n imported.. tak de edit n tapis...

    masalahnya nak tahan kenapa?? jenayah di luar sana tak kisah ke?

    ReplyDelete
  13. beli cetak rompak nie satu hal lagi selalu kena tipu ngan tokey kedai tu..cakap gambar cantik,tetiba balik tgk gambar 'cinema copy'..geram jer..
    baik download jer,gambar lagi clear..

    ReplyDelete
  14. adakah yang donlod punye pun akan kena tindakan jugak?tidak..aku ade beratus2 movie pirate yang donlod punye

    sukiprattle.com

    ReplyDelete
  15. alamak!aku gila byk cd cetak rompak kat umah

    ReplyDelete

Post a Comment