Lelaki Jenis A & Lelaki Jenis B | Jantina Sama, Citarasa Berbeza |


 Kenali lelaki jenis A dan lelaki jenis B. Mana yang kau pilih.

Lelaki Jenis A
Bila perempuan mula cemburu, kau mula rasa diri kau terkongkong nak berkawan dengan orang lain. Kau rasa menyampah, rasa nak bagi makan penyepak je kat perempuan tu sebab selalu cemburu buta. Bagi kau, sikap perempuan yang macam ni buat kau rasa tak bebas, dan tertekan setiap masa. Kau semestinya akan pilih perempuan sporting dan ringkas yang tak ada sifat cemburu sebab cemburu itu melecehkan betul!

Lelaki Jenis B
Bila perempuan mula cemburu, kau rasa suka dan gembira sebab kau tau diri kau bukannya dikongkong, tapi kau lebih rasa dihargai. Kau tak rasa sakit hati , tapi kau lebih sayang dengan perempuan yang cemburu buta. Bagi kau, perempuan yang macam ni memang berharga yang boleh buat kau senyum sentiasa.Kau semestinya akan pilih perempuan yang ada sifat cemburu dari perempuan robot yang tiada perasaan macam batu itu!

Perasan atau tidak, kat pasaran sekarang ni banyak betul lelaki jenis A.Kenapa ya susah nak cari lelaki jenis B ni? Korang tak tahu ke, seorang yang bergelar perempuan itu lazimnya akan bersifat cemburu bila orang yang dia sayang intim dengan orang lain.Perempuan ni, cemburunya lebih dari lelaki, jadi kaum lelaki seharusnya lebih memahami dan cubalah elakkan dari membuat pasangannya cemburu. Jelas? A atau B, aku pilih lelaki jenis B okay.

Comments

  1. ku amek yg c la
    baik dan baik dan baik dalam segala hal
    -wujud ke?-

    ReplyDelete
  2. respek arr kalau ade lelaki spesies b tuh kan.
    mmg susah dicari pown.
    and cemburu tuh mmg lumrah manusia...

    ReplyDelete
  3. bagi aku,cemburu biar bertempat and ada batas :)

    ReplyDelete
  4. im totally B.
    everytime dia jeles, saye peluk dye =D

    long time ago..

    ReplyDelete
  5. cani2.. try ko ganti lelaki tu ngan pompuan.. even aku pompuan,. aku pn xsuker boy yg cmburu melampau..
    bf kwn aku tuh lmbt bls msg pn ley gaduh.. adoii.. kecian aku tgk kwn aku kena eksplen tiap2 hari.. tiap saat tiap masa kena report duk ktne ngan saper n wat aper.. penat seyyy.. aku respek dier ley thn lg ngan bf dier.. lau aku dh lama hye2 bye2..

    ReplyDelete
  6. nak ng0rat j0e je la...dia kan jenis C

    ReplyDelete
  7. err... Che Neorul... saya jenis B... ahhahaha

    ReplyDelete
  8. hmm bezanye laki n pmpn nie, pmpn tunjuk cmburu die..tp lelaki kurg tunjuk...
    laki jenis A - ego tinggi sbnrnye
    laki jenis B - prihatin tp kdg2 bhy gak sbb bile die suke pmpn cmburu, nati slalu lak die wat kite cmburu...

    hehehe ape2 pun cmburu tu biala bertmpt n ade reason ygkukuh

    www.khaizarien.com

    ReplyDelete
  9. em..aku xmo tipu..aku lelaki jenis A

    ReplyDelete
  10. Type B tu jenis tak kisah@suka disayangi. Susah nak carik? Boleh jumpa gak, tapi byk yg dah kawen.

    ReplyDelete
  11. bf aku type A

    aku suka laki type B

    ReplyDelete
  12. bf aku type A

    aku suka laki type B

    ReplyDelete
  13. setuju.aku pon nk pilih lelaki b jgk..X)

    ReplyDelete

Post a Comment