Ex-SMTKK Meetup | Kenduri Kahwin , Jeram Toi dan Man Tom Yam |

Semalam jadi sejarah, berjumpa balik dengan kawan-kawan lama SMTKK. Terlanjur bertandang ke kenduri kahwin kawan , kitorang ambil kesempatan dalam kesempitan itu untuk melepak di jeram toi, dan makan-makan di Man Tomyam, Jelebu Negeri Sembilan. Sumpah, bukan semua kawan yang datang tu aku kenal , sebab aku dah hilang ingatan dah.

Pengantin perempuan yang jemput aku tu kawan lama aku, aku ingat dia tak cam muka aku ni. Sampai je kat kawasan kenduri tu dari jauh dia dah melambai-lambai. Aku pun macam " Eh, fofuler gak la aku ni kan ". Bukan apa, nak dekat 6 tahun tak jumpa dengan diorang . Lepas habis sekolah semua senyap je.

Borak - borak di Man Tomyam, kitorang berkira-kira dengan jari kaki kawan-kawan yang dan pun kahwin. Kelakarnya, ada yang dulu kelab anti lelaki tapi lebih cepat kahwin dari kitorang. Tak kurang juga yang bujang sebaya dengan aku pun dah berbini. Semua macam tertanya-tanya lepas ni sapa pulak nak pakai inai kat jari. Masing-masing cube nak duduk kat pelamin pengantin kononnya nak ambil berkat nak kahwen cepat. Kelakar la korang.

Yang pasti aku tengah tunggu gambar nak upload dekat sini. Tunggu je lah, mana tau korang teruja dengan keindahan air terjun dekat Jeram Toi tu. Boleh kita buat BBQ Blogger Gathering pulak kat situ. Amacam, kedengaran poyo tak aku kali ni?

Comments

  1. huhuh..
    beskn lepak2 ngn member2 blaja da lme2 x jmpe...
    tp ak jmpe dorg dalam 2 jam nye..
    2 pn ad knduri kawen lect ak.
    hurmm.. bl la nk bjmpa ag~

    ReplyDelete
  2. bila nak kawin plak?hehhee

    ReplyDelete
  3. awk masih muda belia. kalau yg tua2 mcm pakcik ni, jumpa kawan2 amat menyeronokkan, pastu bersembang hal2 masa kecil sampai ke pagi.

    seolah2 itulah nilai hidup yg sebenar :)

    kks.com

    ReplyDelete
  4. ha..letak gambaq..mana la tau aku nak pi sana..hehehe

    ReplyDelete
  5. oooo mmg best kan dapat jumpa...aku pun kadang2 jadi hilang ingatan kat kawan2 lama..huhhuhu

    ReplyDelete
  6. aku rasa lepas ni turn kau pulak. hahaha. ;D

    ReplyDelete
  7. kan dah kena diri sendiri..xsuka lelaki..kawen jugak..gaga

    ReplyDelete

Post a Comment