x


Comments

  1. aiyomaaa laki mana yang gatai sangat niii..sapekah mangsa eh

    ReplyDelete
  2. perghhh takot aku skang makin menjadi2 org gila sex nih..demm!!

    ReplyDelete
  3. so moral of the story, xyah la duk ngada2 ltk pic yg cun2 or seksi2 kat FB ke, myspace ke, kt blog ke, org leh amik bila2 masa je

    ReplyDelete
  4. fuh scary!!!
    kena hati2 jela skunk neh.
    takuit!!~

    mintak lampu neon nak ketok pale penjahat itu.
    buwargh!!!

    ReplyDelete
  5. wah..menakutkn..thanks for the info,neo ;)

    ReplyDelete
  6. tQ ingatkan...bahaye ni,
    nasib baek aku x gile ym...hohoho
    ms pon da dilit wlpun xde pape dlm tu..hehe, bahaye ms ni, senang kene hack.

    ReplyDelete
  7. hahaha...lu lapor kt takaful skali..mane taw bole dpt pmpasan..bole blnje aku

    ReplyDelete
  8. Malaysia has the worst cyber crime.. n tak de cyber law lagi..

    pray for my success k...

    btw, bukan org mcm tu curi pics.. ada some people dia curi pics n guna dlm Iklan surat khabar..

    tapi try make a report k !!!

    all the best !!

    make sure police buat kerja mereka...

    ReplyDelete
  9. isk jgn nakalx2 lah ltk pic kat dunia maya !

    ReplyDelete
  10. huih!! lekaki gatal perempuan miang!!

    ReplyDelete
  11. ada jgk org jenis macam tu..ish3

    ReplyDelete
  12. Hye..

    Alamak..bahayanya ada orang camtu ek..Anyway,harap dapat cari eh orang giler tu..

    Tapi ntah2 maybe orang tu menipu.Tu cara nak ugut dia je.Tapi kalau girl tu memang guna e-mail yang sama untuk my space or facebook ke apa yang dia punya...hmm..susahlah..

    ReplyDelete
  13. haha..
    so jgn letak diri dalam risiko.
    jgn sesekali gatai tangan nak expose pic sendiri kat mana2 sekalipun..
    penyakit je sume tuh.

    ReplyDelete
  14. erm zaman2 mirc dulu slalu jmpe laki cemtu..thank god xlyn dari awl..kunun2 tenet prob..huhu~
    skrg mmg xbrani chat dgn strangers..

    ReplyDelete
  15. flag jek die pny blog...
    die nk kne sunat lg skali kot

    ReplyDelete
  16. shit!!

    kuang aja betol r!!

    menyusahln org....aihh~

    ReplyDelete
  17. erm...aku nnti ym ko untuk berita gembira ni..bila ko free?

    ReplyDelete
  18. he..23x tue baru perempuan...lum lelaki lagi...

    lagi parah klu lelaki download gambar lelaki untuk di bawak ber********

    bro dapat maklumat ini dari beberapa rakan Gay yang bro kenal... ade gak insan cam nie kan

    tue pasl agak susah nk tgk muke bro tertempek di blog

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete
  19. OMG!twuk nye this guy..hope dpt knekan dea ckup2..bengong tol

    ReplyDelete
  20. weiii kenapa laila majnun?
    huhu

    ReplyDelete
  21. lainal, hehehe ok la tu ;)


    sopie, tau takpe..bodoh seh...


    framestone, parah lelak kalau bawak ber apa ?? err aku kurang faham


    farenova, ish 1000x


    ratu, aku free je ko buzz je aku..cuma aku takde mood yang baik....



    amsya, mmg menyusahkan semua orang wat malu je....



    eny , mmg pon



    hisyam, kalau lelaki watpe nak seram ;p



    nunu, mungkin dia betul2 gila!



    hazwan husin, jom ramai2 flag..tapi tak sure boleh ke tak...




    yana, bende ni buat aku da takmau chat kat YM dgn strangers..



    afira, jaga diri elok2 beb



    besi, hurmmm perempuan kene hati2 lebih sikit...




    sayfooll, ala ko ni sikit je tu da lucah kang aku letak lagi lucah kang



    greenhall, kalau aku letak lam blog ni habs la akuuu nsbbek takde pose seksi2



    kizz, aku rasa bahaya gak ada social networks ni..

    ReplyDelete
  22. aez, mangsa tu orang yang aku sayang laaaaa




    imHepPie, kene hantar dorang kat pusat serenti laaaaaaaaaa




    x-po,aku letak je dohh kalau leh gambar yang gedik2 sorang2 tu elakkan...





    ♥ Xett Hereen ♥ , aku bukan nak ketuk,.aku nak cabut telo dia capak kasik pirana makan...





    intanurulfateha (◡‿◡✿) , dia tak g sekolah kot....





    sharamli , rosak otak dia muda2 lagi tu



    fida , yup sama2 mengingatkan...




    wan2911, tu la YM pon bahaya kan...




    psychopath, hahaha ape maksud ko??




    faiq, takaful?? yeke weh memain ke?




    Secret Drifter, hurm ok..kalau polis pemalas tu i tak tau la nak cakap...



    Zaty, better berjaga2



    i'msosupernotcool , jahat la ko ni isk...




    Si budak Aboi , tapi aku letak gak..tak seksi takpe kan??



    AzuanBudakPandai , huuu yeke? perempuan ada yang gedik...




    Lifesaver, mmg ada and tak sangka kan??

    ReplyDelete
  23. perrghh bikin gua panas dgr citer ne..

    ReplyDelete

Post a Comment