Perempuan Perempuan Gemuk.


Adakah disebabkan saya gemuk,hodoh,dan menggerutu saya tidak layak mendapat seorang boyfriend yang hensem seperti Fahrin Ahmad?

Ramai yang memberi jangkaan bahawa perempuan gemuk dan hodoh selalu akan dilabel sebagai andartu kerana kita yakin perempuan seperti ini mesti tidak laku. Golongan seperti inilah yang banyaknya mengimpikan untuk memiliki jejaka idaman yang hensem dan kaya berbanding perempuan yang cantik-cantik macam Lisa Surihani.

Cakap-cakap orang :

Psst...gemuk macam tu ada ke orang nak?
Uish, mesti keturunan dia nanti gemuk-gemuk...
Mak aii..kalau gemuk macam ni penyek la husband dia nanti, kesian...
Mak aii..kalau gemuk macam ni,baju pengantin mana nak muat, tempah sendiri la...
Gemuk macam badak pun boleh dapat laki hensem macam Fahrin Ahmad?Guna tangkal kot...

Terkejut jangan bila kemudian hari, kita terlihat orang yang sering dihina dikutuk sebagai perempuan gemuk,hodoh,dan menggerutu ni dirangkul oleh suami yang kaya raya, hensem, macho macam Fahrin Ahmad. Jangan pandang perempuan gemuk sebelah mata!

Waktu itu kita hanya mampu ternganga sebab kita habuk pun takde.


p/s :  Ade seni beb.




Comments

  1. huhuhuh... gila punya katun
    farhin kamil suka perempuan gemuk ke?

    eh perempuan gemuk kadng2 cute juga tau
    wow.. serius.. ada tu aku rasa mcm nak peluk2 je walaupown tangan tak sampai

    cakap mcm diri nie kurus sgt2 lak yer hahaha...

    ReplyDelete
  2. wah wah..jauh btol imaginasi kamo..bgus2..slalo pk positif..jgn underestimate org..tol x?

    ReplyDelete
  3. hee
    gemok tu comel ape

    tp xley jadi gemok bukan sebab xcantik
    tp sebab kesiahtan
    ;)

    ReplyDelete
  4. agak2..die suke aku tak?
    erk..bunyi mcm gedik kah?xkan..=p

    ReplyDelete
  5. Kartun tu lucah, ok...hahahaha! Nice entry by the way.

    ReplyDelete
  6. ade pmpn gemuk yg comel apa..
    tringt kat member yg label dak gmok sbg badak..
    adeh..

    ReplyDelete
  7. lucah! but nice!! hahaha..lawak!

    ReplyDelete
  8. waaa super obscene punya cartoooon..satu hapa tak nampak xD

    ReplyDelete
  9. hahaha~
    aku gemok~
    tapi aku redha je lah kan~
    hehehe~

    ReplyDelete
  10. hehehehehe kartun tu untuk 18x ekkkkk :p

    ReplyDelete
  11. yo bebs!
    siyes weyh, lakik minah besar tu mmg hot oi! ^_^

    alasan laki agaknya suka pompuan gemok sebab sedap peluk macam bantal. takla cam kita ni si cekedenot ni peluk pun agaknya alahai, tiang lampu jer!
    ohoi aku suka katon kau yang kelucahan terlampau. rating 18SXSG sekaligus mahu??haha

    ReplyDelete
  12. err..i like de cartoon gambo berseni sgt..hahaha

    ReplyDelete
  13. mm..gemok yg obes, x sehat la yang~ ^^

    tp, kalu chubby, tu la yg cumel..hik3~

    ReplyDelete
  14. errkk.. katun tu.. 18sx punye seni ekekeke..

    ReplyDelete
  15. sgt sensentip bila nampak nama fahrin..hehehehe

    ReplyDelete
  16. aku ske fahrin gak..tapi sebab tak mau ati pompan len keciwa, aku undur diri dr menyukai fahrin..haha

    ReplyDelete
  17. gemok = comel

    saya = gemok
    saya = comel..... boleh? hahaha

    ReplyDelete
  18. jgn obes sudey...bukan gemuk ekceli,tapi chubby~

    ReplyDelete
  19. ade can x gua uushha fahrin?
    huh.. gile gay..

    ReplyDelete
  20. ada gak laki yg suka pompuan gebu..
    hihii

    ReplyDelete
  21. gmuk sgt pun sosah

    ReplyDelete
  22. pssst..fahrin slalu dtg lepak kayu nasi kandar KD dgn pakai t'set & pelikat jerr..mau join??

    teringat kenangan beli ikan pasar mlm dgn fahrin kat KD..terus terjatuh cinta pndg ke 18..huhuhu..

    ReplyDelete
  23. gemok + hati suci = i like
    kurus + hati busuk = boleh blah
    kurus + hati suci = my dream comes true..
    hehehe

    ReplyDelete
  24. gemok + hati suci = i like
    kurus + hati busuk = boleh blah
    kurus + hati suci = my dream comes true..
    hehehe

    ReplyDelete
  25. wakaka..hmmm katun yg sebelah kanan tuh lawakss;p ehee lucah cikit

    ReplyDelete
  26. wahhh gamba 1st!
    spender pun xnmpk
    haha

    ReplyDelete
  27. ripu fahrin suka perempuan kurus lah. hehe
    aah. hidup ni kan kontra. kalau perempuan cantik, mesti dpt lelaki huduh, kalau lelaki hensem mesti dpt perempuan huduh. selalunya lahh.

    ReplyDelete
  28. tak sangka...mmg tak sangka

    ReplyDelete
  29. cilaka lukisan tu .. tetiba gua senyum..

    gemuk tu cantik bagi gua la

    ReplyDelete
  30. white bird, hahaha lukisan tu mmg best do...




    lifesaver, hahaha apa yang ko tak sangka tu haha




    dianaa, habs tu aku ni nak dapat lelaki hensem ke lelaki hudus? hahaha



    laila, aku suruh ko menghayati post,bukan gamba hahaha




    aki, ko pon sama...jgn tgk gamba jer hahaha



    artdeep, heheh bese la tu comel jer aku tgk..



    lemang, heheh you got what u dream of!



    mak dara, alahaii kem salam aku kat dia hahah

    ReplyDelete

Post a Comment