Thursday, December 17, 2009

Goodbye : URL Aku Dah Berubah!

Sticky Mode. Scrolls down for new entry.

Bismillahirahmanirahim.


Ini merupakan pengumuman penting bagi aku dan korang semua. Harap korang ambil perhatian untuk entri kali ini. Sila buat muka serius ya semua. Aku dah lama bertekad untuk tukar URL neorul87.blogspot.com ke URL baru iaitu silampuneon.blogspot.com

Bagi yang belum jelas, korang masih lagi akan dapat bertandang dekat sini sebab kedua-dua URL itu milik aku. Cuma aku tukarkan URL sahaja. Jadi kalau korang betul-betul rasa selesa dengan penulisan aku yang tak seberapa ni, korang belek lah balik link korang dan tukar kepada silampuneon.blogspot.com

Senangkan? Nama aku pun si lampu neon. URL baru mestilah silampuneon.blogspot.com . Jadi aku harap tiada siapa yang pening kepala tentang pengunguman ini.Sila tukar URL lama http://neorul87.blogspot.com/ kepada yang baru silampuneon.blogspot.com secepat mungkin.
 


 

Designed by Alieff Artwork