Goodbye : URL Aku Dah Berubah!

Sticky Mode. Scrolls down for new entry.

Bismillahirahmanirahim.


Ini merupakan pengumuman penting bagi aku dan korang semua. Harap korang ambil perhatian untuk entri kali ini. Sila buat muka serius ya semua. Aku dah lama bertekad untuk tukar URL neorul87.blogspot.com ke URL baru iaitu silampuneon.blogspot.com

Bagi yang belum jelas, korang masih lagi akan dapat bertandang dekat sini sebab kedua-dua URL itu milik aku. Cuma aku tukarkan URL sahaja. Jadi kalau korang betul-betul rasa selesa dengan penulisan aku yang tak seberapa ni, korang belek lah balik link korang dan tukar kepada silampuneon.blogspot.com

Senangkan? Nama aku pun si lampu neon. URL baru mestilah silampuneon.blogspot.com . Jadi aku harap tiada siapa yang pening kepala tentang pengunguman ini.Sila tukar URL lama http://neorul87.blogspot.com/ kepada yang baru silampuneon.blogspot.com secepat mungkin.
 


Comments

  1. patot lah i masuk blog neorul87 kene belog...
    permission denied...

    note taken...

    ReplyDelete
  2. huhu..da pindah rupanya..
    address yg baru ni lg senang nk ingat.. =)

    ReplyDelete
  3. rugi..pR kau tak kacau ke? huhu

    ReplyDelete
  4. ooo..nape tukar url???

    tukar dotcom terus je la..he

    ReplyDelete
  5. saya pun rasa url baru nie lebih senang nak ingat. :)

    ReplyDelete
  6. terkejut siot daku~

    jap2~

    nanti ku tukar laju2~


    hehehe~

    ReplyDelete
  7. uitsss...dah tkar url..hehe..senang gak nk igt..hehehe

    ReplyDelete
  8. apsal kau dah berubah sekarang

    ReplyDelete
  9. tahniah kerana tukar url... semoga sukses!

    ReplyDelete
  10. Apasal ko tukar url sayangla Page rank ko mesti turun kosong balik..belila domain puashati nanti xdela buat keje 2-3 kali..baru Rm35.00 setahun hehe..aku xde duit nk beli

    ReplyDelete
  11. owh..patot aritu try bukak taleh..

    ReplyDelete
  12. Ada kes ke tukar2 url nie? Klau nak bagi org senang ingt, buat direct link mcm kat .tk or .cjb.net

    Sekadar pandangan.

    ReplyDelete
  13. i follow u... ur my best blogger fren! :)

    ReplyDelete
  14. ko dah tukar link pun aku masih dapat detect
    camana tu ya?

    biasa dah tukar link x dapat detect dah

    ReplyDelete
  15. waa...ade rumah baru la, chanteknye...^.^ suke2

    ReplyDelete
  16. wah!!!!! slamat datang semua! hehe

    ReplyDelete
  17. hye...saya suka kamo nyer URL yang baru nie...
    secerah si lampu neon hahahah

    ReplyDelete
  18. musim orang tukar url ke ek skrg ni? amik berkat awal muharam yg nak menjelma kot. ehhe

    anyway, ur new url is updated. hihi.

    ReplyDelete
  19. tukar url takpe, jgn tukar tukang tulih sudaa.. keh keh keh.

    ReplyDelete
  20. ko tkr je domain dot com k..murah je stahun

    ReplyDelete
  21. bgs2.. ada pendirian yg teguh untk menukar url.. kehkehkeh

    ReplyDelete
  22. bgs2.. ada pendirian yg teguh untk menukar url.. kehkehkeh

    ReplyDelete
  23. hohoooii
    pahal tuka weh. haha
    aku rase ade kebaikan juge, si anonemes non bloga kurang la skit nnt.
    kipitdap!

    ReplyDelete
  24. Ni ada cara untuk pindahkan direct visitor blog lama ke blog baru. Cek it out! http://maribinablog.blogspot.com/2009/11/memindahkan-visitor-secara-auto.html Hehehe.

    ReplyDelete

Post a Comment