Friday, October 23, 2009

Tak Perlu Bangga SeMalaya Jika Kawan Macam Tahi.


Saya dan BFF saya. Smile! >:-(

Let say korang mempunyai ramai friends yang korang panggil BFF aka best friend forever tu. Bilangan BFF yang ramai buat korang rasa gah dan untouchable. Korang rasa terlampau sayang dgn those BFF’s because they all sentiasa accompanied korang ke mana saja korang pergi and dengar masalah korang heart to heart. But now lets together look at the back side of it. Pernah tak korang punye BFF’s yang dibanggakan sangat tu mengumpat korang? Pernah tak BFF’s korang tu mengutuk korang? Pernah tak BFF’s korang tu memalukan korang? Pernah tak BFF’s kesayangan korang tu tikam korang dari belakang?Kesian...

Dan disebabkan itu, aku pelik. Kenapa korang nak banggakan sangat dengan BFF’s tu? I tell you, its so pathetic man. When you tell the whole world you have BFF’s and at the back you cry because at the same time they really torturing you.

Its way different with BFF's yang betul-betul menangis bila yall menangis, gembira bila yall gembira, menyokong yall bila yall jatuh, and akan sacrifice everything bila korang in need. Perkara ini tidak akan menjadi pelik bila korang rasa bangga mempunyai BFF dan tak salah kalau korang nak hebohkan satu Malaya.

Dari pandangan aku, semua ni macam rantaian makanan, in case korang pernah belajar Sains.

Laily suka Sarah. Sarah benci Laily. Nora sayang Puteri. Puteri Tak suka Nora dan Laily. Bila Puteri dan Sarah hang out together, mereka akan mengumpat pasal Nora dan Laily.


P/s : Ini cuma pendapat aku. Tak tahulah korang semua macamane. Aku bangga dengan kawan yang appreciates aku. Thanks Friend.
 

Designed by Alieff Artwork