The Gurujees Hangout.

Last weekend.

First Venue : Rumah Mel di Minlon
Case : Kenduri Akikah

Sabtu hari tu kami berempat menyinggah di rumah Mel, di serdang. Berdekatan di MINES. Aku drive the old saga. Dayoh drive BLM baru tu *adess*. Dayah telah menjemput si putera abu, manakala aku telah menjemput si puteri gozai. Dan kami pun pergi mengeyangkan perut di Kenduri Akikah anak buah Mel di serdang. Lauk pauk yang tak tahan : Kari Kepala Kambing dan Kuih Akok.

Photobucket

Second Venue : The Mines
Case : Ngorat-ngorat.


Photobucket

Selesai memboyotkan perut. Kami lepak The Mines. walaupun duk KL sejak lahir, aku baru 2 kali jejak Mines ni. Dayoh pun first time. So there we go, jalan - jalan . I bought a souviniere for my mulut V. A watch. Kawan - kawan tulun pilih. Singgah di KOPITIAM, menyedut si milkshake. Memang dah lame nak milkshake. Buat seniri malas! Minum kat KOPITIAM pun tak menepati citarase. Bergambar je lebih. Trimas kepada abang kopitiam yang hensem kena paksa snap gambar kami. Tak senunuh.

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sempat bergambar di tepi kolam ikan. 3 gadis pingitan dan si jejaka myanmar.
*chett jgn marah*

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Yah. Not another boring weekend i guess.Planning to meet my mulut V to give him the present liao!


Comments

  1. erm, cikgu dah ok ke??
    tak bz dah ke?
    aku nak pm ko kt ym, tkt tak dibalas

    ReplyDelete
  2. neo to ubey : haila meh? 4 lapis la ubey tak pasan ke?

    neo to adik kesayangan ubey Luth : arrr aku tgk keadaan kot. kengakdang aku tak bz tapi aku cam bz jer. *main game*

    ReplyDelete
  3. neo to joegrimjow : ahaha nasib baek tak nampak cam hantu =) geee!

    ReplyDelete
  4. ahaha, kemain lg posing...
    huhuhu

    ko ok lg da jejak 2x..
    aku skali pon tak penah gi MINES tu
    huhuhu

    ReplyDelete
  5. neo to senapang preng3x. : arr tak penah jejak? lagi bagus kot. mines tu paling meletihkan ialah ATM die tak banyak. nak cucuk duit susah!

    ReplyDelete
  6. gambar bersama bunga tu.. hik3..
    berbunga2 juga hati aku tengok.. hehe..

    ReplyDelete
  7. abu sikat rambut gitu ilang ensem r ...
    haha

    ubey , sumer cikgu tuh ... nk yg mn??

    ReplyDelete
  8. neo to vujie : aku nampak macam princess bunga raya kan? mengaku je la weyyy vujie hahahahah windu kat ko

    neo to mashi : komen ko terhadap abu tu...aku dah pesan banyak kali kat dier..tapi die degil. *kepada abu yang rajin bace blog aku* aku mintak ampun dulu hikhikhik..

    ubey nak yang mane? aaaa ubey dah ade cetgu dier watpe nak tambah cetgu lagik???zasssss

    ReplyDelete
  9. ha'ah ... kt blog der ad cetgu sexy ...
    mn der nk pandang kwn2 cetgu ko tuh kn3???

    ReplyDelete
  10. neo to mashi : ubey simpan doh cikgu dier..tapi dier suke cari spare part hahahahaa

    ReplyDelete
  11. wah, posing tngkap gmbr kalah mcm artis

    cikgu, nk sign
    huhu =)

    ReplyDelete
  12. neo to khairil : aaaaaaaaaa meh sini aku sign, katmane? kat perut? zasssssssssss

    ReplyDelete

Post a Comment