Wednesday, May 27, 2009

Annoying stalkers


" Orang cina makan babi,
Orang melayu makan nasi.
Kalau hati berhasad dengki,
Senang dapat dosa free."

Aku cekal. Itu pasti. Aku yakin dengan hukum Allah.
***
"Allah sudah menjanjikan kecelakaan bagi mereka yang memfitnah.Dan sesunggunhya, dosa mengumpat adalah lebih besar dari dosa orang yang berzina."
***
Aku hanya mampu melihat. Duduk. Senyap. Tersenyum sendiri melihat gelagat manusia yang pelbagai ragam. Melihatkan gelagat mereka yang tidak pernah berhenti dari bercakap dan melakukan provokasi, aku rasakan seperti melayang. Melayang sambil tersenyum.
***
"Macam daun terap : bunyinya degah-deguh, degah-deguh jatuh ke bawah".
***
Dan, ya. Aku senyum lagi.
***
P/s : They are so pathetic.No matter what they do, or say its better for me to get on my own way. yeah, O.G.K
 

Designed by Alieff Artwork