Takde keje nampak?

"Antara LampuNeon, tag dan BudakHutan "


Apa dan Siapa? Sebuah tag yang dapat dari BudakHutan aka. Remy. Siapa BudakHutan? Sepanjang aku hidup dalam dunia blog ni, aku cuma tahu yang beliau ni adalah seorang : 1. Berasal dari Sarawak, 2. Kaum adam yang bernama Remy dan 3. Beliau cukup mencintai alam flora dan fauna kerana perisian blog nya pun banyak berkisarkan tentang alam hidupan di muka bumi ni. Did i missed out anything Remy?Do correct me if im wrong.

Menagapa?Anyway, tag ni seswai ditujukan kepada budak - budak yang takde kerja sekolah je. Macam aku, time - time tengah takde ass - ai - ment ni lah aku boleh layan bende2 cem ni. Haha. Cam kelakar je, amik note book yang berhabuk dah tu, n start writing what the tag required me to do. Im so sorry remy, i dont have that guts to tag anyone. This tag will end up just with me . Hehe.

Bagaimana? Tag ni seharusnya di pass kan kepada 6 orang yang lain. Tapi aku tak nak. Sebab aku tau ramai busy menjelang new year ni. Banyak mende kot nak buat. Tapi aku je yang guling - guling atas katil. Apa - apa pun, to whom who ever got scanner at home, boleh la cube - cube buat tag ni.

Jenis Tag -Tulis Tangan ( handwriting )
1.Nama / nama Samaran kat alam maya ( net )
2.Tulis guna tangan kanan atau kidal (tangan kiri)
3.huruf yang suka ditulis
4.huruf yang tak suka ditulis
5.Tulis " The quick brown fox jumps over the lazy dog"
6. Tag lagi 6 orang


Salam sejahtera Malaysia!


Comments

  1. Antara lampu neon, tag, dan budak hutan. mcm laki bini maya lak korang

    ReplyDelete
  2. huhuhu...macam ker ubey...ngehehe...marah boipren che Neo karang..

    adei, wahai che Neo... dakutan asal Sabah.. urang sabah bah aku ni... atukui... ni sumandak...bikin gerigitan... hehehe

    uiseh..chantek tulisan...lukisan tu okes apa...

    ReplyDelete
  3. ntah. bukan sarawak. neo ni. ko memang sumandak. budakhutan, kamo ada lolou bha?

    ReplyDelete
  4. hehehe...
    mau kena sensor tu ubey ...
    adei... taktau neo tau atau tak tu... hikhikhik

    ReplyDelete
  5. haha. nda org paham sama itu bah. sia saja tau di sini. neo pening sudah. hahahha.

    ReplyDelete
  6. pesanan penaja bagi orang - orang yang kaki ngumpat : woi korang cakap ape ni?cess

    ReplyDelete

Post a Comment