NeoPets yang huduh


Ini cuma sebuah ilustrasi sampah yang dikomersial kan oleh seekor munyet berbibir tebal.
Ya, maksud tersirat dari pernyataan di atas dapat dirasakan kehangatannya. Mengapa ? Saat aku rase macam kene baling taik, aku rase mcam nak mengamuk je. Sabar separuh dari iman. Cukup sekadar ilustrasi sampah yang menjadi paparan bagi dia supaya dia tahu yang aku benci diperlakukan begitu. Sesiapa yang buat taik, terasa busuknya. Yarks!
Anyway, aku maafkan dia. Cuma aku mintak lepas ni jangan ganggu aku.
Sekian Terimas .

Comments

  1. adakah ini post merujuk kepada dirimu yang camni...

    huhuhu.....

    ReplyDelete
  2. neo to zara : aku tak paham ape ko cakap. Ko cakap jawe ke ape ni?

    ReplyDelete
  3. uish..mendalam je bunyik.
    kalo dia baling taik kat ko...
    ko simbah la air ke*c*ng..hehehe
    biar busuk bersama

    neway...natang berbibir tebal tu sangat kewl.i laikkk

    ReplyDelete
  4. neo to ajue : aku pon suke munyet itu..hahaha macam molot negro kan??

    ReplyDelete
  5. hahaha...mke dier xnmpk mcm monyet lgsong~
    huhu...
    ;D

    ReplyDelete
  6. ni ape kes lak ni.?..adehhhh...

    mcm2 dunia mendengki manusia..haishhh

    ReplyDelete
  7. neo to fakhrur razi = lol muka tu cam munyet la..bestu muka cam pe? CIPAN kah??


    neo to ratu = dah orang dengki kat aku nak buat cemane kan...ahahahah

    takpe forget it! hati mau senang2 aja dong..=)

    ReplyDelete
  8. neo to luth = kalau ko jadik aku, orang tu baik dengan ko, ko pon banyak tolong dia, lepas tu dia kutuk ko belakang2, ko sakit ati tak? hahahahahahahahahaha tensen aku

    ReplyDelete
  9. buat taik kat ko?kaler ape yek?hahaha! ah, manusie mcm2 ragam now wei. abaikan. pandang dan renung lah tilam kesayangan ko dan....TIDO!!! wakaka

    ReplyDelete
  10. neo to lizz : takde maknenye aku nak berkawan dgn insan camtu..better aku go on senirik je..lagi best dan amannn

    ReplyDelete
  11. salam kenal sebelumnya, cuman mo kasih pendapat tentang blog kamu ...

    HEBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT .. congratulation

    ReplyDelete
  12. backstabber la nie... tapi tak pro la.. sbb smpai buat neo tau heheh

    ReplyDelete
  13. neo to ocim : tankiuu =)


    neo to zowey : mmg tak pro lgsung huhuhuuhuhu

    ReplyDelete
  14. ape susah.
    campak je taik tu kat muka dye balik.
    org yang berperangai cam sampah ni kita kene ajar baru dye sedar.
    huhuhu.

    sejak bila jadi operator berbayar ni?
    bhahahaaaa..
    GILA

    ReplyDelete
  15. monyet bibir tebal sgt comel.
    ahahh ;p

    ReplyDelete
  16. neo to sick child = aku ni bukan out spoken la...aku jenis terima je..huuuuuuuu sedey kan

    neo to luna abdullah = heheheh, dia sgt cumil..kalau ade jual, aku nak bela sekor tau!
    hahaha








    peace!!

    ReplyDelete
  17. sapekah yg buang taik itu??sngguh kurang hasam skali..hehehe..

    ReplyDelete
  18. neo to zahra aisya : kurang hensem!! kurang hasam boy, kurang asen! kurang podas!!



    tapi sabar je la..

    ReplyDelete
  19. Sentiasa "Berterima kasih"...."memaafkan" dan bersyukur dgn kehidupan sendiri & semua orang. janji DIA pasti!

    ReplyDelete
  20. neo to wiseman :

    1st - terima kasih "kawan", kerana buat saya maacam ni.

    2nd - saya memaafkan "kawan" dan takkan berdendam lagi dgn "kawan".

    3rd - semoga "kawan" bahagia dgn cara hidupnya.

    4th - diminta agar "kawan" JGN DEKATI SAYA LAGI.

    ** susah nak percaya orang bila orang tu dah tikam , kutuk, kita dari belakang kan?" ***

    ReplyDelete
  21. uik..da sape plak ni neo..
    huhuk2..

    ReplyDelete
  22. neo to hapi : tanx for visiting =)

    neo to cresent : sape sape je la ( kuciwaaa )
    =(

    ReplyDelete
  23. sabo2..makhluk2 spesis cam ganu 2 mmg cam tue..hak2

    ReplyDelete
  24. neo to shakey : munyet tu haiwan peliharaan ku..jangan jeles wey


    neo to zul : waaaaaaaaaaaaa! menci wey!

    ReplyDelete
  25. classmate aku baru ckp ni dkt aku siang tadi, "jauhkan diri kalau orang tu blh menjatuhkan fitnah ke atas kita."

    banyakkan bersabar neo..

    ReplyDelete
  26. neo to vujie syg bucuk2 : tau takpe...sedey weyy.. akan ku jauhkan diri..tak bermakna putus silaturrahim, cuma aku taknak tangan aku naik kat muka dia je..better aku kawal diri..dan senyapkan aje...hmp!

    ReplyDelete
  27. aku tau macam mana rasa 'taik'.

    pernah kena dekat aku.

    ReplyDelete
  28. neo to atira : sekarang aku rase, you know, firt time rase nak naik tgn kat orang tau. nasib bek sabar

    ReplyDelete
  29. fuuhh..at least ada gak org phm apa noi rasa.. =,="
    yerp..taktau nak wat cane..
    biar je la dia..hehe
    rasa nk btau je "dah la tu..aku dah tau da... cukup2 la penipuan tu"

    ReplyDelete
  30. neo to noi : tau takpe ..rase nak cakap,


    " sebelum aku tumbuk muka kau, baik kau ngaku yang ko dah mengumpat pasal aku kat orang ramai . Kalau kau nagku aku lepaskan kau. kalau tak, memang ko nak rasa penumbuk aku ".







    tapi tak cakap pon. even tempat duduk sebelah menyebelah je.

    ReplyDelete
  31. Happy Wednesday! Bloghoppin' here... Hey, I have an interesting tutorial for you that I have written myself. It is about adding Adsense on your Single Post in XML template. I hope you'll like it! God Bless you!

    ReplyDelete
  32. neo to hapi : i'll check it out later =) tanx

    ReplyDelete
  33. neo to jijie : no komen la...daku dah memaafkan dia walaopon dia mmg agak tuuuuuuuuuutttttt!

    ReplyDelete
  34. apa taik2 taik2 ni..

    koi nak makan ni... bluwekkk sungguh..

    NEO .. follow the white rabbit duh!

    ReplyDelete
  35. adoiiii apo kono nyer nie dikkk nonnnn...

    ader yg terasa hati ke di sini?

    ReplyDelete
  36. neo to juliee : huaaaaaaa lupekan jelaaa

    ReplyDelete
  37. haha..ada2 ko ni??!! erk.. sila ambek kad ya makaseH!!! ;)

    ReplyDelete
  38. neo to annelara : hahaha tankiuu

    ReplyDelete

Post a Comment