Monday, April 04, 2011

Lelaki Benci Perempuan Bila...

Salam ! 

Sebelum ni aku ada post tentang apa yang aku anti tentang lelaki. Kali ni kita cerita bab perempuan pulak. Mesti kita nak tau apa yang lelaki tak suka tentang perempuan kan? Aku mula menjalankan kerja aku dengan menerjah seorang demi seorang kaum adam yang sempat dicekup dan di soal siasat. 

Penat dan letih bila interview classmate sorang - sorang ni. Masing - masing segan bila nak bercerita secara jujur tentang apa yang mereka anti tentang perempuan. Akhirnye antara 9 jejaka dalam class i tu, i could only grab 5 of them to make a lil' hot confession. Saksikan aksi ranjang mereka di bawah.






Sekian, entry untuk kali ni. Trimas!Peace!

p/s : aku teruja buat post ni kali ini.
p/s/s : lelaki sepatutnya perlu mendalami isi hati wanita dengan lebih lagi.
 

Designed by Alieff Artwork