Lelaki Benci Perempuan Bila...

Salam ! 

Sebelum ni aku ada post tentang apa yang aku anti tentang lelaki. Kali ni kita cerita bab perempuan pulak. Mesti kita nak tau apa yang lelaki tak suka tentang perempuan kan? Aku mula menjalankan kerja aku dengan menerjah seorang demi seorang kaum adam yang sempat dicekup dan di soal siasat. 

Penat dan letih bila interview classmate sorang - sorang ni. Masing - masing segan bila nak bercerita secara jujur tentang apa yang mereka anti tentang perempuan. Akhirnye antara 9 jejaka dalam class i tu, i could only grab 5 of them to make a lil' hot confession. Saksikan aksi ranjang mereka di bawah.






Sekian, entry untuk kali ni. Trimas!Peace!

p/s : aku teruja buat post ni kali ini.
p/s/s : lelaki sepatutnya perlu mendalami isi hati wanita dengan lebih lagi.

Comments

  1. Neo-chan!!


    alahai..

    ko interview kawan2 ko ni..

    chumel jer...

    BTW, mana lelaki yg aku suka tu?ko tak interview dia?

    hahaha

    ReplyDelete
  2. hikhikhik..sebahagian bleh dipersetujui...dan sebahagian lagi tak bley... hehehe

    ReplyDelete
  3. neo to hapi : okays, will do soon =)


    neo to zara : zara, tu budak2 clasmate aku tuh..hahah perangai dorang gila2.. ko nak berkenalan ke??? yang ko kate tu yang atas sekali laaa


    neo to budakhutan : laa...tak setuju lagi ke? ape yang tak setuju nye..wuuu itu dah cukup mengutuk girl dah tu hahahah

    ReplyDelete
  4. haha. 50-50 je. mengongkong, marah dan merajuk adalah bukti yg pompuan tu sangat2 syg dan setia. sedangkan isteri Khalifah Umar r.a kuat membebel. aku lebih suka pompuan yg tidak berdikari, lemah, dan tegas. kombinasi ini mengukuhkan percintaan. amin. haha

    ReplyDelete
  5. neo to ubey : aku tak paham la ciri2 yang ko nak tu.. amat pelik la kombinasi tu..lalala kalau girl tu tak berdikari..karang ko soh beli eskrem pon dia soh ko teman..!

    ReplyDelete
  6. hahaha. tu la bes. kite kene ajr die berdikari. "sayang.. gi beli eskem tu. amk yg 20 sen aje. kt bucu kedai tu je. abg tggu dlm kete"

    ReplyDelete
  7. ala.ye ye anti.tah tah awek dorang dua kali lima je.naseb la aku takde yg punya.

    ReplyDelete
  8. wuhoooo... bagusnyer entri.. dah ala2 press ni.. hehe.. keep up.. :)

    ReplyDelete
  9. ahaks... bukan tak setuju ngan ko NEo, tapi tak setuju ngan kenyataan durang ( aku sukung girl neh) ngehehe...

    Boys or Girls... sesama kena show respect 2 each other... n sesama kena saling hormat menghormati..
    toleransi dalam komunikasi dan hubungan...
    kena saling membantu...

    bak kata pepatah dari planet pluto..
    sempurna + sempurna = tak sempurna (tak ngam cas)

    X sempurna + X sempurna = Bahagia (kerana saling melengkapi)

    ahaks... sekian dulu karangan saya kali ni...

    err che neo.. berapa bintang?

    ReplyDelete
  10. wahhhh...muka mereka menakotkan~
    hohoho...
    ;D

    ReplyDelete
  11. neo to all : terima kasih kepada yang tidak menyokong sepenuhnya komen2 model di aatas...=)

    ReplyDelete
  12. uiks...tp,lain org lain kot taste die..mcm my bf,suke mengongkong dan dikongkong!ngeh3.. :P

    ReplyDelete
  13. nyampah pompuan gewdik.
    haha

    tp sememang nye pompuan kikis det
    tp xberniat tuh XD

    ReplyDelete
  14. waaaaaaaa..hebat ko neo..boleh buat section dalam magazine dowh!

    ReplyDelete
  15. perempuan ni tak complicated, biasanya diorang suka buat2 keadaan jadi lebih complicated, baru gertak sikit dah depress lebih. Tapi nak buat camne dah semula jadi mcm tu. sebab tu laki malas nak layan sgt kerenah, penat baiiiii....eh bukan bai, penat dik oiii..emosi lebih.

    ReplyDelete
  16. Aku anti perempuan yang merokok. Mungkin mereka rasa mereka kool. Tapi, kalau orang perempuan kata lelaki macam poyo kalau merokok. Aku pula kata perempuan merokok nampak macam beruk. [Ops!]

    Mungkin akan ada yang melenting. Cakap "Peduli apa aku nak merokok!" Dan aku jawab siap-siap, "Peduli apa aku nak kutuk!"

    ReplyDelete
  17. btol2...P memerlukn phatian y lebey dr L...

    ReplyDelete
  18. neo to all bloggers : model2 yang kat atas tu agak kurang bersetuju bila korang semua tak bersetuju dengan pendapat mereka. hahaha. model2 tu suruh aku buat post pasal perempuan plak..tajuknye " kenapa perempuan curang " ..pergh panas siot tajuk tu..tapi aku pk, aku akan buat later~ bz sikit la sekarang ni..=)

    pada yang benci kat perempuan merokok, aku ade soalan, kenapa lelaki nak benci pempuan tu? sedangkan lelaki merokok org tak ckp ape pon..yang jadi salahnye org lelaki la kot? bagi contoh yang tak baik kat pempuan? haaa..tak tau...

    pada pendapat aku, lelaki patut belajar bagi attention lebeh sikit kat pempuan. bukan all the time, tapi atleastt satu hari tu jgnla senyap je..mane la tak hangen..haha

    wahai trooper, perempuan ni hati dia lembut..jgn la layan dgn gertakan , kasar tu.. kita layan orang baik2, org layan kita tak baik..mana aci..perempuan paling anti lelaki panas baran tau...

    nasihat aku : pada perempuan yang suke nak kikis duit balak dia..boleh jalan la wey..cinta dah la tak ikhlas, tau nak duit je, orang camni selalunya akan regret satu hari nanti...


    peace to all of you!

    ReplyDelete
  19. hahaha..
    cam betul je perempuan cepat meragui lelaki

    cth:
    lelaki lambat balas msg sebab g toilet
    tapi perempuan fikir lelaki tu gayut dgn perempuan lain

    suka berahsia

    cth:
    perempuan ada masalah tapi lelaki tu bila tanya masalah dia terus perempuan tu berahsia dgn dia..

    mmg betul tu sifat seroang perempuan tapi laki pun apa kurangnya..

    renung2kan la

    ReplyDelete
  20. neo to cik amoi : perempuan buat camtu mesti bersebab, tapi kalau lelaki dah tau awex dia jenis camtu, patut kene la paham. bukan nak jadikan itu satu alasan dan bagi label perempuan itu leceh! haih.. ingat kaum perempuan ni senang ke paham lelaki? aduiii

    ReplyDelete
  21. aku gedik tak?
    bhahaa.teringin nak jadi gedik

    ReplyDelete
  22. neo to sick child = hahaha ko gedik ke? malu aku =))

    ReplyDelete
  23. wakakaka tak leh bla aku bace entry ko yg ni..haha
    aku baru pasan muka2 wanted tu..
    haha bagus ar neo..

    da leh jadik editor magazine nih..
    ade bakat! wakakaka

    keep it up :D !

    pandangan aku:
    semuanya terletak pada setiap individu itu sendiri.
    Tuhan da menjadikan setiap manusia berlainan fikiran..setiap pasangan ada pros n cons nye. Itulah yang menjadi rempah ratus dalam kehidupan seseorang. baru ada challenge weyh! haha

    peaceeeeeeeeee!

    ReplyDelete
  24. neo to cresent : hahahah ko baru pasan ke? hampes gila ko sioot hahahha

    yeh betol..sebenarnye cinta tu susah untuk dedifinasikan .. jika seseorang tu mampu menerima baik buruk pasangan mereka, sudah pasti mereka bahagia sentiasa!








    peace!

    ReplyDelete
  25. saya juga suka perempuan yang tough dan cool! :D

    ReplyDelete
  26. @ k.A ............. wahwah nak perempuan taff dan cool? kene carik yang bina badan ni hek hek!

    ReplyDelete
  27. to neo... aku setuju dengan apa yg diperkatakan oleh mangsa2 interview neo tu.. aku tak suka bila pompuan suka berahsia.. "lelaki secara otomatik akan fikir bukan2"

    ReplyDelete
  28. susah lah kalau anti-anti ni.. hidup asyik nak membenci je.. tak yah nak anti-anti la bro.. baik kawan ngan aunty jual aiskrim.

    ReplyDelete
  29. perempuan suka berahsia ke?? aku rasa dia berahsia bila dah start ada org ke3.. hahaha

    ReplyDelete
  30. hhaha nice...tapi lelaki pun kena lah faham perempuan ni dilahirkan memang hati lembut. hehe

    ReplyDelete
  31. hohoho ak xsuka jika perempuan meragui lelaki ;D
    tpi lelaki selalunya lgi kuat berahsia
    ngahaha

    ReplyDelete

Post a Comment