(X-X)

AMARAN YANG TERAMAT KERAS : Ini bukan post,jadi tidak perlu baca!!!!
Yeah. Dapat gak post sebijik.
Just some little things that buat aku cam tak leh blah.

1st, aku nak benti keje la wey! Tunggu la 15hb ni. Aku quit.:n3sl0_41:

2nd, wey bengang siott,handphone, simcard aku , my little brother bawak pegi Beijing!:n3sl0_46:Huaahh nasib baik sampai Rabu ni jer.
3rd, aku bengang dengan customer yang kurang hajar!!!aku rase nak mencarut!:n3sl0_27:
4th, tanx yang menggila pada mak aku coz sambut gak buffday aku dgn "cake sebijik".:plis:Buffday aku on 29November, tapi dapat potong kek on 7December.Huah

5th, kisah centa ku macam berak. :n3sl0_100: Kejap putus dan sambung balik.Huah.Penat.Dah 2 tahun wey, sape nak putus???Mau kawen la.Tapi duit je tak cukup.

6th, Hari Raya Aidil Adha ku sambut dgn tidak meriah. Aku kene keje teruk - teruk dekat pasaraya BINTANG.Rase macam hell.:#6:

7th, Minta Ampun kat :n3sl0_71: ratu, mashi, vio , zara sebab lame dah tak pergi meronggeng tempat korang sambil tinggalkan kesan taik idong.


Comments

  1. apa jadi ngan kau punya prince charming? aku sudah menjadi single seh :( tapi..ended in a gud way..atleast dia sayang aku muahaha..pelik betul si busuk tu =.=

    ko nak kawin muda eh? wah wah...

    berenti je!! aku sapot 100%!!

    ReplyDelete
  2. hari raya aji ni lah kite kne byk mengenang ape ertinye berkorban...


    ps:sekian ceramahs...renung renungkan...

    ReplyDelete
  3. yg no 1 tuh ... ak sokong ...

    no 2 , 3 & 4 no comment ...

    no 5 tuh ... ko lembut ati ker keras ati nih ...

    no 6 ... ak yg dok umah ni pon x meriah langsung ry nih ...

    no 7 ... ak ampun kn ... ko bkn sengaja pn ... ak paham ...

    ak chat dgn octa & m'repek yg bkn2 b'sm beliau d'pg ry nih ... hohoho

    ReplyDelete
  4. wuish... menguji kesabaran tul ye jumpa mcm2 customer yg banyak songeh ni...
    yg last skali tu kelaka la plak hehehe

    ReplyDelete
  5. la tsilap tekan komen box.. komen tadi tu khas tuk komen entri yg d atas yer hehehe

    ReplyDelete
  6. byk2 bersabor..hehehe.tp kalo customer yg beng+ong, hentam saja..hahaha

    ReplyDelete
  7. perrghhh agak tak boleh blah lah customer 2 tuh..perangai cam tuuuttt ttuuutttt ttuut! kalau aku jmpe org cmtu pon cam nak pelangkong je pale

    ReplyDelete

Post a Comment