Saturday, December 27, 2008

New determination

Mak selalu kata, " Umur dah meningkat 21 tahun, tapi perangai macam budak - budak " . Abah kata ," Ni macamane nak jadi cikgu ni? ". Aku kata , "Penuhilah usia muda anda dengan perkara yang berfaedah ".

Ini cuma : IKLAN AZAM BARU


Tak kisah apa orang lain kata. Yang penting, seseorang tu takkan berubah kalau diri sendiri taknak berubah. Lori balak pun takkan buat seseorang tu berganjak jika seseorang tu tak mahu berganjak. Happy new year untuk diri sendiri. Moga Tahun 2009 membawa kebahagian, kejayaan dan kecemerlangan yang berpanjangan dan berkekalan. New spirit, Yeeha!!!
 

Designed by Alieff Artwork