Perkataan "Shit" sama dengan "Taik"

AMARAN SEPOI - SEPOI : Khas untuk seseorang bernama FUNNY dan HAMSAP.




Urghh, aku ade enemy ke kat NeoZone ni?Kepada anonemes terhormat, mesti ko salu lepak blog aku kan? Rajin ko ni =) Mesti post2 aku semua ko godek kan? Ape ko carik haa..
Terase teruja plak bila ade secret admire cam ko ni. Pergh, siap menyamar jadik Admin aka. Neo dan reply komen kat comment box ye. Rajin ko ni =) Laenkali buat lagi ye. Meriah sikit blogsphere ni dengan kehadiran orang rajin macam ko ni. Haha.
Anyway, aku lukis gamba Urghh tu sebab jijik
:n3sl0_100: dengan perangai ko. Cantik tak gambar tu?

:fire:
Fire ko. Hyahh.




Comments

  1. neoo.. hahahaha. come ye menatang tu

    ReplyDelete
  2. neo to ubi kentang : aku tau, aku mmg bijak.. pasni aku nak lukis lagi la..cam senonot plak rasenye..hehehe

    ReplyDelete
  3. oo..orang merah kt shoutbox yg slalu kencing tu ke neo. patutla..anonemes?cam femes je, haha..okla die tolon ko neo. xsudila pulk ko.

    ReplyDelete
  4. wah2!
    dh ada s/u.
    rajin sggh mereka..:)

    ReplyDelete
  5. neo to ibnu : apela anonemes tu..nak carik fofuler kat sini plak.. cam takde tempat len..huhuu peminat aku kot? segan2 nak ngaku..hehe

    neo to myzatulhanim : pergh S/U tak berbayar tu.mulia sungguh pekerjaan mereka. ko nak ke? aku pass kat ko je la..aku pon taknak semak2 kan blog aku ni ..hahahha

    ReplyDelete
  6. sampai hati ko kate aku taik..hukhuk.. :P

    ReplyDelete
  7. neo to nadiahanum : uhuk2..ko terase ke? taik minyak okay tak? atleast tak kedengaran teruk sgt kan? wakaka

    ReplyDelete
  8. hohoo... teror Neo lukis... wwaaah rupanya ada org nyamar jd admin Neo.. isk isk.. xder keje la tu...

    nak ikut Fire gakk... wachaaa..

    ReplyDelete
  9. woooo....sape anonimes tu...meh aku abugee skit..hahaha..sape weh...nak tgkkk

    ReplyDelete
  10. neo to zoey : hahaha tantik tak lukisan tu..hahaha jahat wo anonemes, pakai id aku pastu mencarut plak kat komen box..tu yang i tak berkenan tu..

    neo to vaio : aku pon tak tahu sape anonemes, name pon anonemes kan? ko bagila abugee banyak2 , kalau die datang lagi aku sunat dier! huh

    ReplyDelete
  11. uik..sape la rajen benau jd manager ko nih..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment