The Exhaustions .




Aku cuma nak REST . And that means alot of things.

1st - aku taknak stadi, taknak asaiment, taknak class.

2nd - aku mahu tido sepanjang hari without any disturbance.

3rd - aku mahu lari dari KL yang haloo baloo. ada tempat yang mcm heaven tak? Kasik tau sini.

4th - aku mahu somebody yang boleh terima yang aku ni BLUR in everything.Atleast boleh nyanyi lagu blurry same2.

5th - aku mahu duit . new sem, yeah new business coming up.a lot of money will come. Yahoo aku boleh enjoy.





Comments

  1. ak pn mahu yg 1st e2 ...
    wahahah ...
    5th tuh , ko wat bisnes per lg ???

    ReplyDelete
  2. betoi ka hang blurr??
    kan dah ada pakwe?
    so.. jaga la dia bebaik

    ReplyDelete
  3. selamat menyambut tahun baru ngan azam baru tu!.. semoga tercapai .

    ReplyDelete
  4. Place like heaven tiada..but kalau just mau release tension..bolehlah pg langkawi. Cuti sekolah baru ni ada pergi sana..airasia murah atau guna jak fireflyz.Island hopping ok..but my favourite pergi Cable Car Langkawi. Susah2..try..pegi facialkah...once in a while..

    ReplyDelete

Post a Comment