Neo get busted!



Happy birthday untuk diri sendiri .
Wah sekarang baru confirm bagitau semua orang yang aku dah mencecah umur twenty-one. Jadi tak ragu - ragu lagi biler orang tanye " Adik umur berapa? Sekolah lagi ke??Tingkatan berapa?? " ... " Err..tak taulah umur berapa kak..20 kot? 20 nak masuk 21 kot? ". Sekarang dengan bangganya aku cakap aku dah TWENTY ONE wey. Dalam otak asyik fikir, umur 21 dah boleh kawen. Hahaha. Anyway best ke lahir 29 November ni? Bagi aku tiap - tiap tahun buffday aku, memang tak feel macam buffday. Thats why i call it busted day. Huh. Bukan ape, sampai je tarikh ni, mesti dah cuti sekolah. Kawan - kawan bizi balik kampung la, buat hal masing - masing la. Sape la sgt nak ingat buffday aku ni? Huah. Yang jadik penyejuk hati pon family aku, sms dari teman - teman , and present dari si dia. Huah. Tapi this year different, si dia tak ingat kot buffday aku. Takde pon ura - ura wish. Aku pon senyap - senyap je. Sebab ade perkara berlaku haritu yang menyebabkan aku mintak break. And as a result, sesuatu berlaku antara kami yang aku tak dapat explen. Huah. Oh ya, setakat saat ni belum ade cake yang sampai untuk aku potong. So ada sapa - sapa tak yang nak treat aku on my busted day ni? Huah. Aku penat la. Lepas ni kene pegi keje pulak. Busted day betul. Nyampah tengok muka customer yang cam tut. Anyway, mak , abah and mijat bakal terbang ke BEIJING. Abah dah plan nak treat mijat as he got his 5As in UPSR aritu. Aku langsung tak jeles.Kakak aku beriya - riya jeles sakan. Pelik aku. So aku plan nak buat wild party semasa ketiadaan mereka. Sapa - sapa nak join boleh inform kat aku cepat2. Penyudah kata bagi entry hari ini ialah :

"Heppy burfday Nurul Aina Zakaria, Semoga makin tua makin mendekatkan diri ke jalan Allah. Tak kisah la dah tua pun, tapi maintain berjiwa muda. "

Not to forget, thanks yang menggila to all the bloggers yang wish aku. Ta - Ta




Comments

  1. hoit hepi besday! moge pjg umo murah rezeki :)

    ReplyDelete
  2. waaah happy besday to u too neo bucuk ekekekeke :">
    btw oooo da tua duh da 21 xD
    (adeh ckp jew org diri sendiri da 22)
    oops hak3 >.<

    ReplyDelete
  3. YALAH... SEBAGAI manusia yang lahir Nada 29november walaupun malang ketika sekola takde saper nak wish dan bagi adia(sobsobSOB!!!)T_T tapi bile da tetua gni murah plak dgn adiah!!! ihik!!!
    ENJOY LIFE BABE!

    ReplyDelete
  4. 21 Years Old


    21 years old
    Soon to be 22
    I always thought
    I wouldn't worry
    about my age
    It's so stereotypic
    Women lie about their age
    but not me.
    Women feel anxiety
    about their age
    but not me.
    That was fine
    for 18
    for 19
    even for 20
    but 21 seems so old
    I won't lie
    even though it is
    tempting.


    JUST FOR US! ^_^

    ReplyDelete
  5. Che neo..che Neo..
    ahaks, maka dengan ini aku mau mengusyapkan..Selamat hari Lahir! yang ke 21.. aiseh... hadiah ntuk ko? aku jadiikan ko blog wajib lawat dalam blog aku utk seminggu neh..hehehe...
    nak beskut ? pi beli kat kedai! hahaha

    ReplyDelete
  6. oit!
    hepi birthday!!
    21 baruk?
    ala kecik lagi.
    aku 22.
    hahaha~
    *buat muke bangga sikit*

    weh.
    nak join wild party!
    HAHAHAHAHA~

    ReplyDelete
  7. salam....

    slmat hari lahir cayang./..
    s0ry la a bit lmbat...
    nway,moga sntiasa dlm rahmat n lindungan Allah...
    dimurahkan rezeki dn di berkati hidup anda..insyallah~...

    ReplyDelete
  8. Ya Allah ...
    kau permudahkanlah rezqi & segala urusan hidup kembarku ini ...
    limpahkanlah rahmat & kasih sayangMU kepada beliau agar beliau tabah & ceria dalam mengharungi ranjau2 kehidupan ...

    AMIIN !!!

    ReplyDelete
  9. weyh weyhh!! aku lambat wish wape minit je nie! hahhaha.. da ke alam 30 pulop! adeyh la..
    semoge pnjang umo ya nenet tua! hagaggaga.. muwah rezki banjew aku ehh!!! =p

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. hepi besday neo..
    xrau plak ko da tua.. hahaha..

    ReplyDelete
  12. aku baru 19 kakanda neo...wahahahaha

    happy sendawa day! (burpday) XD

    ReplyDelete
  13. Hppy Bday Cikgu Neo..
    semoga pjng umur..
    jadi cikgu yg baik..
    insyaAllah...

    da, jadi kasyir (cashier) yang jujur dan kurang short..
    :P

    ReplyDelete
  14. hepi besday kakak. kakak semakin tua. hehe. btw. klu ikut perlembagaan, umo 18 pompuan ley kawin. 21 utk lelaki. ke ko ni jantan?

    ReplyDelete
  15. eit... hepi belated besday...
    ehehe.. lambat sket...
    bz maa...
    xsempat nak melawat...

    moga pnjang umo n murah rezeki ye kamu...

    ReplyDelete
  16. sedihnya tenet mcm gile vavik masa arijadi ko.. sob sob.

    neo sayam.. selamat hari lahir...
    happy birthday... may allah bless you.. nanti aku kirim choc mud cake special utk ko k

    ;p ;p

    ReplyDelete
  17. dia tak hengat harijadi ko? cis.. budak kampung itu... nanti dia.. dah dah, jgn sedih2 ye neo.. hidup mesti diteruskan..

    ;p ;p

    ReplyDelete
  18. Wahh.. trlmbat nak wish.. but better late than never kan...

    Happy Belated Buffday Neoo~~
    May u always be bless n bliss..

    ReplyDelete
  19. tunjuklah your real aquaneo pic. i think that would be awesome..hehe

    ReplyDelete
  20. hehehe..hapi belated besday sis neo.. 21 mudooo laiii dikkk.. jangan cakap tuooo... nanti akak lagi-lagi-lagi laa tuo nye...

    anyway..wish u all the best.. smile.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment