Maafkan aku Bloggers ~

Salam,
Happy blogging pada semua rakyat Malaysia yang indah ,permai ,aman ,damai ,dan sentosa.
Harini aku ingat nak kongsi sikit luahan perasaan aku sebagai kawan - kawan bloggers korang semua. Aku bukan rajin membuat aktiviti blogwalking sebab nak dapat ramai followers tau. TAK! Aku singgah sebab aku nak bace bingkisan - bingkisan yang korang sembahkan kat blog
korang , sambil - sambil tu nak la buat kawan. Ape yang aku tak berkenan tu kadang - kadang sesetengah bloggers tu hanya menyinggah kat blog aku untuk meninggalkan jejak seperti "memaksa" aku ke blog diorang . Aku tak kesah kalau korang nak tinggalkan jejak tu kat sini..tapi atleast ko tanye la kabar aku ke..lepak2 la kat sini dulu ke..ni tak.. Kadang - kadang tak pernah tunjuk muka kat blog aku, titibe ade msg : *click here to read blax3x..* Hal ini menjadi sebab dan punca aku makin malas nak singgah blog korang. Korang seolah - olah membuat entry untuk mengaut visitor yang ramai demi kepentingan diri sendiri yang mengejar nak femes. Femes ke kalau blog korang ramai visitor ? Kalau korang rase nak femes, tolong la jangan suruh aku bace blog korang ye. Harap Maklum. Aku bukan ape,..cara korang buat tu membuatkan aku menganggap korang sebagai strangers. Datang jengah baru sekali , tapi tup - tup suruh aku view and comment blog korang . Bagi aku, bloggers yang singgah berteduh kat sini dah dianggap macam kawan - kawan aku..Jadi jangan la..leave msg mcm ni : * Nak tahu apa rahsia di sebalik bawah katil saya? Click here * dan BLAH macam tu je. Tak proper kot ? Sebab aku pon tak kenal korang , but then titibe soh aku tau pasal ape yang ade bawah katil korang. Waduh2..Mari lah kita sama- sama berkenalan dahulu sebelum meninggalkan msg sebegitu dekat blog aku ni okay..

( daku hanya insan lemah dan tak berdaya, maafkan daku.. )

Tapi aku solute kepada cet hana, cet mashi , cet ratu , cet zara dan cet ubi kerana dorang tak suke promote entry diorang semata - mata nak suruh aku bace. Dorang memang caring =)

( peace! jangan gaduh2 okay.. )

Comments

  1. NEO!
    Follow the white rabbit.. ngeh ngeh ngeh!

    ReplyDelete
  2. hiks! samer la kiter..

    blogging just for fun, instead of meeting new frens....

    ReplyDelete
  3. makciknoni: Jom tgk apa ada bawah katil saya. wink wink

    adush!! kesian ko neo, kiranya blog ko sll jadi RnR lah yek!! okey la tu, FOFULER AKAKK!!!

    Aku pernah disinggah oleh mereka yang promote "mari belajar teknik2 pancutkan isteri" argh!!!!! apakah??

    ReplyDelete
  4. i have the same problem tooo...
    rimas sbnrnya,tp sebab xnak dia kecik ati...aku biarkan aja.x g jengok pon...

    rasanya ko ngan aku dapat org yg sama kot...huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  5. hu3~

    aku terharu dengan kata2 mu itu syg...

    aku cinta kamoo!!

    ReplyDelete
  6. alang2 letak name, letak la link sekali. haha. nice entry. kesinambungan drpd entry terbaru ak. ak tau asal ko x letak komen kt ctu. sebab ko terus save gmbo ak. kan? kan?

    ReplyDelete
  7. sebenarnyer comment tak puas hati tadi utk entri ni hahhaha..silap comment entri ...xpe ah kan :P

    ReplyDelete
  8. huu

    tulah kan

    tensi je

    tapi aku ni kalau tgh rajin
    aku p la jenguk jenguk

    kalau x ~ sori naik lori makcik meri la

    hahahahaha

    ReplyDelete
  9. haha neo..
    sabau2..
    diorg saje jek suh singgah sbb nk dpt income..
    kan ade yg pakai sistem klik blog..
    and dpt menjana duet..
    cam nuffnang..
    eh btol ke ejaan aku nih? hoho

    ReplyDelete
  10. erm...nak tau ape di bwh mesin basuh sy,klik *sni*...wakakaka

    err..ne0..daku p0n x larat la ngn bloggers mcm tu,tpi pi gak tnya kbar n wat muka manis...lalala~

    ReplyDelete
  11. neo... luahkanlah segala perasaan yang ada...

    * kak e tak berapa faham juga... ;)

    ReplyDelete
  12. weh... aku dtg nak tunjuk muka.. haha.

    cmne nak tunjuk muka tu? ada cctv ke kat sini?

    *say cissssss*

    p/s-sedap ke cendol tepi logi?

    ReplyDelete
  13. oh.. gitu la eh..
    adoi..
    nanti aku malas nak update..
    update senyap2..
    huhu..

    ReplyDelete
  14. betul2..
    mst ke jd femes?
    huuuu nk private la
    hihi
    ;p

    ReplyDelete
  15. salam.
    maaf tersinggah.
    dok blogwalking mkn angin,
    terjumpa link nama neo.

    setuju2.
    walaupun sy tak kenal neo.
    =D

    ReplyDelete
  16. yg slalu wat camtu kat kita ialah org yg nak jual brg...heheheh...

    anyway thanks comment my n3... wink...

    ReplyDelete
  17. ak ingt ko de wat slh kt blogspot td sampai minx2 maap. tp pe yg ko luahkan nie,,sume kna btg hidung ak..xpe kan neo?haha

    ReplyDelete
  18. i'm proud 2 know da'honest person like u ... i'm very2 too glad u put my name at 'ur entry ... ngeh3 ...

    dulik per haku dgn traffic ... ak bkn wat bussiness blog @ ad domain & hosting sndr ... klu ak ad 2 mender tuh , kompem2 r ak control traffic ... traffic light lg cantek r dr traffic blog ...

    ak pn x dulik sgt dgn kerenah2 blogger ... sbb periuk nasi ak bkn kt blog ... so , no point r ak nk sensetip @ t'rasa2 nih ... lantak korang r nak wat per pun janji visitor ak tlh m'muas kn nafsu syahwatnyer kt blog ak ... hehehe ...

    ak dh bc 3 ketul entry b'temakn luahan hati dlm blogging iaitu 1 dr my twin ( ko ler ) & 2 lg dr ubey lenyek ... ak dh bc & m'hayati p'rasaan korang ... sabar jer lh erk sbb ni lah kerenah makhluk2 tuhan yg kita kena hadapi ... korang jgn ler wat kt org lain lak ...

    ak x jd blogwalker ... ak bior org dtg temp ak ... nnt ak bls kunjungan jerk ...

    tapi ak paling suka landing kt umah ko nih ha ... umah ubey akn d'landing bila der update ... hehehe

    ReplyDelete
  19. xbaik utk kesihatan...

    ReplyDelete
  20. ngahhahha! neo woit!
    sile klik nama daku untuk ketahui jenis2 mangkok tandas anda..

    hagagga! wei bese la tuh kan...
    cedey blog ko jadik tempat berteduh..
    ngaaaaaaaa! macam aku je salu wat??

    haahahhaha... =p

    ReplyDelete

Post a Comment