Sunday, March 13, 2011

Child's Play (Chucky) !

 YOU LOOK SOME KIND OF BORING..
WOULD YOU LIKE TO PLAY WITH ME...?
MY NAME IS CHUCKY


Suatu masa dulu hidup kita semua pernah digemparkan oleh wayang hebat dari negara barat iaitu cerita "CHILD'S PLAY". Mustahil kalau ada yang masih tidak tahu menahu tentang Horror Movie ini.

Sebagai peminat setia cerita yang berunsur "horror" aku sangat mencintai cerita "CHILD'S PLAY" kerana hanya cerita ini yang betul - betul memikat hati ku. Tak berani aku kalau nak tengok sorang - sorang. 

Malam ni, terasa rindu saat - saat indah dahulu semasa first time menonton cerita "kartun" ini. Masa itu, mungkin aku masih dikatogerikan sebagai budak - budak hingusan. Pun begitu, aku tetap menonton cerita yang dilabel 18 SG / SX ini. Amat teruja dengan kejahatan yang ditonjolkan oleh patung sumpahan bernama "CHUCKY" yang menjadi watak utama dalam cerita itu.Sungguh, AKU RINDU.sirius.ini sirius!

Gambar chucky dalam filem child's play !


Gambar chucky dalam filem child's play !

Gambar chucky dalam filem child's play !

Gambar chucky dalam filem child's play !

Sungguh, kalau nak buat koleksi, Belilah CHUCKY, bawak tido. Mesti Thrill plot mimpi - mimpi korang.SUMPAH !

P/s : Ini post zaman zaman blogspot dulu, repost balik cerita ni huhu...mesti ramai yang teringat kisah seram ni sampai takut nak pergi kencing kat toilet kan ? Heheh =P
 

Designed by Alieff Artwork