Child's Play (Chucky) !

 YOU LOOK SOME KIND OF BORING..
WOULD YOU LIKE TO PLAY WITH ME...?
MY NAME IS CHUCKY


Suatu masa dulu hidup kita semua pernah digemparkan oleh wayang hebat dari negara barat iaitu cerita "CHILD'S PLAY". Mustahil kalau ada yang masih tidak tahu menahu tentang Horror Movie ini.

Sebagai peminat setia cerita yang berunsur "horror" aku sangat mencintai cerita "CHILD'S PLAY" kerana hanya cerita ini yang betul - betul memikat hati ku. Tak berani aku kalau nak tengok sorang - sorang. 

Malam ni, terasa rindu saat - saat indah dahulu semasa first time menonton cerita "kartun" ini. Masa itu, mungkin aku masih dikatogerikan sebagai budak - budak hingusan. Pun begitu, aku tetap menonton cerita yang dilabel 18 SG / SX ini. Amat teruja dengan kejahatan yang ditonjolkan oleh patung sumpahan bernama "CHUCKY" yang menjadi watak utama dalam cerita itu.Sungguh, AKU RINDU.sirius.ini sirius!

Gambar chucky dalam filem child's play !


Gambar chucky dalam filem child's play !

Gambar chucky dalam filem child's play !

Gambar chucky dalam filem child's play !

Sungguh, kalau nak buat koleksi, Belilah CHUCKY, bawak tido. Mesti Thrill plot mimpi - mimpi korang.SUMPAH !

P/s : Ini post zaman zaman blogspot dulu, repost balik cerita ni huhu...mesti ramai yang teringat kisah seram ni sampai takut nak pergi kencing kat toilet kan ? Heheh =P

Comments

  1. wei!!!!! neo!!!!
    sape nak teman aku g jamban mlm karang!!!!
    wuuuuuuuuuuuaaah!!!!
    ;p ;p

    ReplyDelete
  2. wah, cutenyer.... suke yang bini chucky tuh. gothic cute

    ReplyDelete
  3. ganas tul entry nih!!

    mak aii...

    seb baek aku dah biasa tengok benda2 nih...

    ko terpengaruh dengan aqram ke ni??

    huhuhu...

    http://zara-the-enigma.blogspot.com/2008/11/award-from-lz-portuguese.html

    amik award tuuu

    ReplyDelete
  4. gile huduh aghhhh! bukan nak wat pembedahan plastik!aaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  5. neo.. aku suka cerita nih.. sumpah aku minat huhu..

    dulu, masa kecik2 aku layan tape video,pastu tengok cd dan la ni nengok dvd..

    urm.. aku tau neo, hang suka part2 yang ada tuuttt kn..
    hahah (gurau je eh)

    ReplyDelete
  6. ak masuk je terus terkejut kera sumbang..tp cite die mmg thriller n ganazz..layanzz..

    ReplyDelete
  7. persamaan lg ...
    ak pn suka horror & thriller movie ...
    nm pn ghost ...
    citer nih ak x tgk sbb ms kecik2 dulu , parent ak x bsr kn ak dgn TV ...
    parent ak bsr kn ak dgn buku2 cerita & novel ...
    tp ak byk bc ghostbum series ...
    nnt ak cr citer nih ...
    leh tgk ...
    (P/S : ak br jer pas tgk the coffin kt JJ bkt tinggi klang ... blh tahan gak citer tuh tp x seram sgt )

    ReplyDelete
  8. setakat chucky koi tak heran..

    kalau Kentucky mmg koi debar lain macam hahahaha

    ReplyDelete
  9. ngahhaha! tol neo! aku pown sawan ngn cita nie.. time kecik2 dulu tgk pakai tape video bak kata luth..
    tapi skang kai cd je.. hahhaha..
    dulu kecik2 tgk sket2 je menjerit..
    skang xdek dahh! tak heran pown...

    #wat2 berani#

    ReplyDelete
  10. perghhhhhhh citer neh aku puji r..mmg seram abis la..

    ReplyDelete
  11. cite caki ni memang best

    aku kalau tengok masa dulu dok pening pikir apasal dia over sangat jahatnya

    bilalah dia nak insaf dan menjadi rakyat yang bertamadun kan

    hahahaha

    ReplyDelete
  12. chucky 1-3 je yg best.lepas dia ada awek tu,da kureng sket.mayb sbb ak da besar kot time tuh?uhuks

    tpi seriously.kalo tanak anak/adik korang jadi penakut gila babas,jgn kasi depa tgk cte nih.whahaha

    ReplyDelete
  13. mmg thrill giler childs play.tapi ada luch** sket sejak bini dia tu kuar.hehehe..selamba je romen2 tgh jalan

    kahkahkahkah

    ReplyDelete
  14. woh cite ni plg gile lah
    mninggalkan impak supaya jgn mmbeli patung menan da
    haha

    ReplyDelete
  15. Ola adik neo..yeyeyey dah abis xm kakak ucapkan selamat bercuti dan bekerja...dan...dan....semoga lulus ngan cemerlang gila babas...huhuhu. Selamat bercuti untuk diriku hehehe. Pasal chucky..takut..takut dari dulu hingga kini..tak mau tgk arghhhh

    ReplyDelete
  16. Ola adik neo..yeyeyey dah abis xm kakak ucapkan selamat bercuti dan bekerja...dan...dan....semoga lulus ngan cemerlang gila babas...huhuhu. Selamat bercuti untuk diriku hehehe. Pasal chucky..takut..takut dari dulu hingga kini..tak mau tgk arghhhh

    ReplyDelete
  17. waktu kecik2 dulu tgk cite nie disebalik bantal...
    intai sikit2 je sebab takut puye pasal...
    klaka bile trigat balik....
    hihihihihi

    ReplyDelete

Post a Comment