I am Nurul Aina Zakaria

Berkulit gelap, dan menggerutu itulah saya. Saya adalah seorang insan sagitarius yang bakal bergelar guru yang telah menceburi bidang Pendidikan Khas @ Special Edu. Mungkin saya tidak akan menjadi guru terhebat di alam semesta, tetapi saya berjanji untuk berbakti untuk anak murid istimewa saya dengan ikhlas. Saya seorang pelupa ini mungkin kerana semua makanan yang bersemut adalah feveret saya. Saya amatlah pendiam jika anda baru kenal saya,tapi saya amatlah merimaskan bila anda rapat dengan saya. Kerana saya suka melompat dan menjerit. Dulu saya gemuk dan selekeh, tapi sekarang saya kurang gemok dan semakin cun. Jangan risau, itu kata saya bukan kata orang. Itulah sebabnya rakan-rakan saya ada yang langsung tidak mengingati saya sebagai Nurul Aina Zakaria.Saya seorang yang pasif yang tidak punyai keyakinan diri dari kecil sampai sekarang. Ini mungkin kerana saya tidak diberi peluang untuk menmbuat ekpresi diri.Kesannya, saya ketinggalan di belakang. Saya mengikut rentak dunia di mana saya suka berkhayal di alam fantasi kerana di dunia realiti saya adalah LOSER.Mungkin hanya dengan berblogging saya mampu jadi somebody. Dan itu semua tahi.Saya rasa tiada apa yang menarik tentang diri walaupun saya sering termimpi-mimpi untuk jadi seorang pakar saintis atau ahli forensik terkenal dalam cerita CSI.Bencilah saya kerana saya seorang blogger.


p/s : selamat berkenalan dengan neo si lampu neon.



Comments

  1. Mak aii...

    Single ker?

    Bunyi cam tipooo jer~

    hahaha...

    ReplyDelete
  2. NEO TO ZARA : erks..ala, kang jatuh la saham nyah..hahahhahaha

    ReplyDelete
  3. Single but NOT available kan? hjahahahahhahaaha hajime..

    ok la 100 tu! banyak weh!

    ReplyDelete
  4. ade sdikit unsur2 penip[uan yg agak ketara...tpi x pe..masyeh n well done cet ne0..kih3..

    ReplyDelete
  5. NEO TO

    ALIFF : SINGLE LA..TAKKAN STATUS NAK TULIS MARRIED KOT??ADEHHH BETUL LA TU..TAK CAYA TANYE RATU.KAN?KAN RATU.?

    RATU : UNSUR PENIPUAN? UNSUR KEPEREMPUANAN ADELA RATU OIII..ALA NI PON DAH JUJUR HABIS TAU...SYUKRAN..100 SOALAN,WELL DONE.SO, HADIAH UTKKU MANE CIK RATU??

    ReplyDelete
  6. rajin sungguh ko menjawab soalan penjang berjela macam roti jala yang berjala2 akan tetapi aku makan roti jala dengan begitu berselera

    hiks..

    ReplyDelete
  7. NEO TO EZZOW FLIZZOW : HEKS..KALAU KO DAH CAKAP MACAM TU LA KAN..MCM BERDOA SUPAYA KENE TAG JE EZO NIH..TAKPE EZO NEXTIME AKU TAG KO YE.JANGAN NAK MAIN NYOROK2 POLICE CENTRY PLAK YE..HAHAHHAHAA KITA TENGOK SAPE YANG KENA!!!!

    ReplyDelete
  8. hahaha..

    aku tak takut pun sebab aku memang spisis suka setelkan tag yang diberi dan seterusnya menjadikan member2 yang lain sebagai mangsa seterusnya..

    yer...kite tgk sapa yang kena k..

    klu nk tag aku kan, make sure tag tu besh2 ar..

    klu boring, xnak la..

    hahahaha

    ReplyDelete
  9. abang saya pun guru pendidikan khas jugak..nama aizul zakaria..hampir sama lah..hehehe

    ReplyDelete
  10. hahah lawak la plak! aku adik beradik ngan ko kot..adik beradik dalam mimpi

    ReplyDelete

Post a Comment